Mitä mieltä hääleikeistä?

  • Viestiketjun aloittaja juu ei
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Leikkejä voi olla, mutta vasta boolitarjoilun jälkeen tai siinä tapauksessa että kaikki on suht. tuttuja keskenään. Muuten se on sellaista pakkopullaa että kaikilla on vaivautunut olo.
 
Rukoilijasirkka
Riippuu leikistä kyllä... Ne on kyllä kauheita kaikki jotka tiedän. no kerran oli joissain häissä ihan hauska, että hääparia haastateltiin ja niillä oli semmoset mikrofonit, että naisen ääni kuulosti ihan miehen ääneltä ja päin vastoin. Se oli kyllä hassua.
 
Juuri häistä selvinneenä, parit leikit oli ja ne piristi kivasti iltaa! Liikaa ei ehkä ohjelmaa kannata suunitella ja samat leikit niissä pyörii, että sitten kannattaa käyttää mielikuvitusta.. ja jos bändi/dj alkaa aikasin soittamaan, niin tanssilattia on pitkään tyhjillään, kun ujot suomalaiset eivät ole vielä tarpeeksi päissään uskaltautuakseen parketille :D
 
vieras
Mä sit taas tykkään, että on leikkejä, kunhan ne ei ole niitä samoja mitä joka häissä on eikä niitä ole liikaa. Mielestäni sellaiset häät on ainakin tylsät, ettei ole mitään ohjelmaa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Hääleikit on ihan kivoja niin pitkään, kun en itse joudu niihin osallistumaan.
Niin, semmoset voi olla ihan kivoja, mihin joutuu vaan se hääpari. Mä en ainakaan halua osallistua mihinkään tyhmiin leikkeihin, varsinkin jos pitää lukea jotain lappusia tai jotain. :$
 
Rukoilijasirkka
Mun häissä oli kääpiö. Tai mun veli oli mukamas kääpiö ja se kerto pääasiassa muhun kohdistuvia vitsejä ja väitti, että syrjin lyhytkasvuisia, vaikka olen itse muka sellainen. (152cm)

Ja sit kääpiö soitti rokkia. =) Se oli musta hauska ohjelmanumero, joskaan ei kovin korrekti.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vieraita ei saa nolata. Sellaiset leikit on kamalia, joissa joku nolataan.
Totta. :$ Esim sellainen, että se, kuka joutuu nostamaan jonkun lapun, joutuu ostamaan parille kortsuja niin ja niin mones päivä sitä ja sitä kuuta. :$
 
anlin
Riippuu hirveästi leikistä. Samat vanhat leikit ei ehkä kiinnosta, mutta uusia kannattaa koittaa keksiä. Ja ne kannattaa minun mielestäni olla sellaisia ettei siihen tarvitse kaikkien osallistua.
Ja ohjelmaa voi olla muutakin. Me järjestettiin meidän häihin 'virallinen' kuokkavieras. Minun veljen kaveri (on tuttu jo lapsuudesta) varustettiin jussipaidalla, tuohikontilla ja kuokka olalla.
Vihkimisen jälkeen hän 'pottupeltoa kuokkimaan mennessä huomasi täällä olevan juhlien ja päättikin tulla sinne kuokkimaan' ja vetikin aika hyvän shown :)
 
Minä kyllä tykkään leikeistä, jos niissä on jotain uutta. Ei siis niitä ihan perinteisiä. Häät menee kivasti, kun ohjelmaa on sopivasti ja se kerää myös porukan yhteen. Toki en itsekään tykkää mistään minuuttiohjelmasta. Monissa häissä bändi soittelee yksinään ja vieraat on ties missä. Ja ei sen ohjelman tietenkään leikkejä tarvitse olla, vaan voi olla jotain muutakin.
 
Riippuu leikeistä ja niiden määrästä.

On olemassa kivoja leikkejä, mutta niitä ei missään nimessä saa olla liikaa. Olin kaverini häissä, missä oli tasi paljon leikkejä. Osa ihan kivojakin, mutta liian paljon. Juuri kun väki pääsi pihalle kauniiseen ilmaan jutustelemaan, niin taas huudettiin sisälle seuraamaan jotain ohjelmaa tai leikkiä. Ja mikä tylsintä: vapaaehtoisten leikkijöiden kosinta!

Omissa häissämme ei ollut yhtään leikkiä. Ohjelmistossa oli vain musiikkia ja tanssia, perinteiset kimpun ja sukkanauhan heitot ja imitaattorin ohjelmanumero. Väki näytti silti viihtyvät. Tanssilattia oli koko ajan täynnä ja vieraat viihtyivät aamutunneille ilman leikkejä.
 
Sellainen
helppo ohjelmanumero oli meillä kiva, että vieraat saivat heittää kolikoilla kilpaa tarkkuutta kohti skumppapulloa jne. Se joka sai lähimmäs oman rahansa, sai pullon siis. Ja hääpari ne kolikot. Tähän voi laittaa mitä vaan palkinnoksi, eli myös lapset voi osallistua. Meillä tykättiin tästä.
 

Yhteistyössä