mitä mieltä limsa koneista, suosittele

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä kotona sellainen soda stream..=) ihan hyvä vehje, ei tarvitse lähteä kauppaan asti ostamaan niitä suuria limsapulloja.. Mutta sen takia varmaan meillä lapset (ja vanhemmat ;) ) juo enemmän limsaa kuin ennen.. ja mies ei tykkää, että lapsi (5v) juo limsoja, koska on itse hammaslääkäri.. Mutta ihan hyvä vekotin ;)
 
...
on limsakone ja sitä ei valitettavasti oo pahemmin käytetty :/ + on se,että tulee paljon halvemmaks pidemmällä ajalla ku ostaa kaupasta.mutta joissaki tiivisteissä on selvä sivumaku.
 
axAXA
Limpparia saa kaupasta nytkin 40senttiä/litra (2 * 1,5l kokista 2e), ja Lidl taitaa myydä vielä halvemmalla. Säästyyhän tossa kantamiselta, mutta ... makuasia. Meillä jäis käyttämättä alkuinnostuksen jälkeen, ja se 7-8 euroa/ juomatiivistepullo on iso satsaus, vaikka siitä tuliskin sitten 12 litraa limpparia. Ja pitää muistaa hiilihappopatruuna kans, se ei saa loppua kesken. Niitä saa onneks "kierrätettyä" ja sillee halvemmalla (10e/kpl)
 
"mää vaan"
en vielä kunnolla osaa vastata kysymykseen koska kyseinen kone meille tuli pukinkontista. meillä minä juon paljon kivennäisvesiä, joten pää asiassa meillä tullaan konetta käyttämään "vichyn" tekoon ja joskus lapsille voi tehdä limukkaa. :) ei ehkä tule kauhean paljoa säästöä kun vertaa siihen että hakisi valmiit pullot kaupasta, mutta eipä tule sit niitä tyhjiä pullojakaan joita vihaan ylikaiken. maalla asutaan ja kauppaan on matkaa, joten tyhjiä pulloja saattaa kertyä nurkkiin pyörimään.
 
aaaaaaaappppppppeeeeeeee
sillä ajattelin tuota vehjettä un meillä juodaan limsaa ihan sikana jos tulis säästöö, ei tarttis raahaa kotii kaupasta ja pulloralli loppuis. niin ja omatekemään mehuun aattelin limut tehä, niin ei oo lisäaineita
 

Yhteistyössä