Mitä mieltä Maajussien Artosta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
rehellinen mielipiteeni on tv-ohjelman luoman miel
Arto on paitsi laiska ja osaamaton maatilan töihin myöskin sairaan mustasukkainen ja omistushaluinen,tosikko ja ruikuttaa kun häntä ei huomioida.
En huolisi.
 
vierass
Mitenhän mahtaa käydä?

Meillä on miehen kaa "vedonlyönti" noista valinnoista. Eriävät mielipiteet on just Tean valinnasta ja Jounin valinnasta... Muut valinnat on aika selviä :)
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja rehellinen mielipiteeni on tv-ohjelman luoman mielikuvan mukaan se että:
Arto on paitsi laiska ja osaamaton maatilan töihin myöskin sairaan mustasukkainen ja omistushaluinen,tosikko ja ruikuttaa kun häntä ei huomioida.
En huolisi.
Tää muakin mietityttää. Että jos ihminen käyttäytyy noin idioottimaisesti kameroiden edessä (luulisi, että vähän petraisi), niin mitenhän mahtaa käyttäytyä irl?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja rehellinen mielipiteeni on tv-ohjelman luoman mielikuvan mukaan se että:
Arto on paitsi laiska ja osaamaton maatilan töihin myöskin sairaan mustasukkainen ja omistushaluinen,tosikko ja ruikuttaa kun häntä ei huomioida.
En huolisi.
Tää muakin mietityttää. Että jos ihminen käyttäytyy noin idioottimaisesti kameroiden edessä (luulisi, että vähän petraisi), niin mitenhän mahtaa käyttäytyä irl?
Tätä mietin minäkin..
 
konsta
Jos viikon aikan atulee jo nuo pirteet esiin niin pakenisin mahdollisimman kauas. Epäilen narsistisia piirteitä hänellä olevan aikapas paljon....Pakene Teija vaikka hänet olisitkin valinnut silloin viime syksynä!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
En ottais. Alkuun vaikutti joo ihan fiksulta, mut en mä viitsis elää niin räjähdysherkän ihmisen kans. Ailahtelevainen, niinku se Jukka sitä kuvaili.
peesit tälle. Lisäksi Arton silmissä on sellanen "hullunkiilto" et en yhtään ihmettele miksi elää sinkkuna. (pelottavaksi muuttunut)
 
vieras
Artosta saa sellasen mielikuvan, että osaa näyttää hyvän puolensa, ja sanoa mitä toinen haluaa kuulla. Mutta totuus on erilainen sitten. Hyvin epävarma itsestään, ei miehyys kestänyt Jukan isoa farmariautoa, ja työkaluja ja sitä miten se vaan rennosti ottaa työn kuin työn niin kuin ei mitään. Arto ähisee kuin kuuskymppinen äijä ja murjottaa kuin pahanen kakara. Ja että huutaa Tealle kun tämä käyttäytyy ystävällisesti ja vieraanvaraisesti Jukkaakin kohtaan. Ja miksi Tea ei ottaisi mieluummin Jukkaa ratsastamaan kuin tiuskivaa Artoa?? Kyllä mä ainakin mieluummin viettäsin aikaa rennon nauravaisen tyypin kanssa. Ja sitten vielä viitsii haukkua Teaa just sellaisista asioista missä itse loistaa, olemalla tosikko ja tiuskimisesta... Kyllä lentäs ja pitkälle mun mökistä.
 
vieras
Aika paljon kertoo se, mitä Tea (muistankohan nimen oikein) sanoi Artosta, ettei hän voi enää olla sen seurssa oma itsensä.. Kyllä silloi on aika sanoa moron.. Ei saa nainen edes seisoa toisen miehen vieressä, vaikka tämä on sulhasehdokkaana ihan samalla lailla kuin Arto itsekin.. Puistattava tyyppi..
 

Yhteistyössä