mitä mieltä miehestä? joka

  • Viestiketjun aloittaja "nöf"
  • Ensimmäinen viesti
"nöf"
juo joka halvatun pe tai la ( juominen aina humalahakusta eli sellanen 12-15 pikkutölkkiä) ja saa joka kerta ahaa elämykse lähteny paikalliseen pikkuräkälään
( monesti lähtee myös kaupunkiin asti yksi tai tuntemattomassa porukassa pikkuräkälän jälkeen)

nyt malttanu oll aTammikuun alusta lähtien viikolla juomatta ( sitä ennen joka viikkoiseen kuulu 2-3 iltana olutta 8-12 pikkutölkkiä,eli humalahakusta)
ei sitten malttanu pitää tipatonta Tammikuuta vaiikka lupas itselleen ja muille

miehellä myös sairauksia joiden takia ei ollenkaan hyväksi tämä
 
"nöf"
ja k kuinka päästä tälläsestä narsistista eroon? joo miehessä todella on narsistisia piirteitä ja todella paljon ( en jaksa luetella) mutta lytänny mut henkisesti aivan alas ja saanut itseni uskomaan etten pärjää ilman höntä
 
"himmeli"
[QUOTE="nöf";27885878]ja k kuinka päästä tälläsestä narsistista eroon? joo miehessä todella on narsistisia piirteitä ja todella paljon ( en jaksa luetella) mutta lytänny mut henkisesti aivan alas ja saanut itseni uskomaan etten pärjää ilman höntä[/QUOTE]

kuule sä oot kyllästynyt tuohon juomiseen yms.

mutta parisuhteessa on aina 2osapuolta ja jos sä oot alusta asti ite ottanut mielistelijän roolin, niin onkohan vähän omaakin syytäsi?

en usko että miehesi on anrsisti,mutta uskon että hänellä on ongelmia.
 
"vieras"
[QUOTE="nöf";27885878]ja k kuinka päästä tälläsestä narsistista eroon? joo miehessä todella on narsistisia piirteitä ja todella paljon ( en jaksa luetella) mutta lytänny mut henkisesti aivan alas ja saanut itseni uskomaan etten pärjää ilman höntä[/QUOTE]

Lähtemällä? Nyt vaan taas uskottelet itsellesi päinvastaista. Kyllä sä tiedät ettei se noin ole. Lähde, tai jää siihen ruikuttmaan ja elämä menee ohi.
 
"vieras"
[QUOTE="nöf";27885934]niinpä niin.naisen vikahan tämäkin.
ja sulle "himmeli" kyllä kuule myös niitä narsun piirteitä on.helppohan muisden sanoa[/QUOTE]

Ruikuti. No kyllä se sen vika on, joka jää huonoon suhteeseen. Ei sitä narsua voi muuttaa.
 
"himmeli"
[QUOTE="nöf";27885934]niinpä niin.naisen vikahan tämäkin.
ja sulle "himmeli" kyllä kuule myös niitä narsun piirteitä on.helppohan muisden sanoa[/QUOTE]


kuule niitä narsistisia piirteitä löytyy meistä ihan jokaisesta, kokonaan toinen juttu oikeasti narsistinen ihminen, ja se jos mies on hankala ei vielä tee hänestä narsistia.

millainen lapsuus miehellä on ollut?

jokuhan leimais mutkin narsistiksi,koska mun on vaikea myöntää olevani väärässä,vaikea pyytää anteeksi(vaikka olen oikeasti todella pahoillani). siitä tulee jotenkiin niin epäonnistunut olo, sellainen olo että mua ei voi rakastaa jos olen väärässä. meni vuosia ennenkuin aloin ymmärtää tätä omaa käytöstäni syvällisemmin(mä kelpasin lapsensa vain ollessani oikeassa,täydellinen.) , tiedän että olen vastuussa itse teoistani tai tekemättömyydestä. tiedän että olen joksus purkanut pahaaoloani em. mieheen syyttä,tiedän että mun olis pitänyt pyytää anteeksi, mutta en pystynyt. en vaikka olin kuinka pahoillani.kuka heikkoa rakastaa? siitä tunteesta ei vaan järjellä päässyt eroon. ja ihan hiljattain vasta oon tajunnut kuinka syvältä se tunne tuleekaan. aion kyllä työstää asiaa.

olen myös empaattinen ihminen, pahaa tekee jo kärpäsen tai hyttysen liiskaaminen. mutta tuo empatia ei välttämättä näy ulospäin.


joten minua ärsyttää jonkun henkilön leimaaminen narsistiksi, sen dg vo itehdä vain lääkäri!




*Häiriölle on tyypillistä erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Häiriöstä kärsivä kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen.


Persoonallisuushäiriöisen ja normaalin käytöksen raja on häilyvä ja useimmilla psyykkisesti terveilläkin ihmisillä ilmenee persoonallisuushäiriöiselle tyypillistä käytöstä ja tapoja kokea etenkin stressitilanteissa.

-suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan;

-keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta;

-uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot;

-vaatii korostunutta ihailua;

-oikeus erityiskohteluun;

-muiden hyväksikäyttö;

-empatian puute;

-kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä); ja
-ylimielisyys ja röyhkeys.
 
"vieras"
Jos sulla on vähänkään älyä, niin häivyt ja opettelet olemaan ihan ilman miestä. Jos nimittäin tuommonen juopporetkukin kelpaa, niin sulla on omassa päässäsi jotain vinksallaan.
 
"himmeli"
taisin nyt unohtaa kuitenkin vastata alkuperäiseen kysymykseen, eli en kattelis tollasta juomsita koska olen absolutisti niin en katselis yhtä tölkkiä viikossa juomistakaan!
 
palstaämmä
Juu, keskustele kaiken maailman palstoilla asiasta ja tee päätös näiden"eroa eroa" vastauksien perusteella. Älä ihmeessä puhu miehelle mitään ennenkin olet pakannut jo tavarasi. Sitten ovelta ulosmennessäsi voit ilmoittaa miehellesi että tämä on nyt tässä, olen pitkään tätä asiaa pohtinut mielessäni ja kaikenmaailman palstaämmien kanssa..
 
"nöf"
joku kysy miehen lapsuudesta..alkiisvanhemmat.mies ja hänen 2 sisrusta otettuhuostaan kun mies oli noin 5-6v.sisarukset elivät eri sijaiskodeissa kaikki( siis eivät olleet samassa)
nykyään miehellä jonkunlaiset välit vanhempiina ja sisarukiinsa
 
"Vieras"
Ei kun voi voi sinua raukkaa mitä olet joutunut kestämään. Nyt juttele miehelle, kyllä se muuttuu! Tarpeeksi kun kyttäät ja nalkutat sen pahoista tavoista, niin se alkaa itsekin tajuamaan ja muuttaa tapansa. Siitä tulee vielä hellä, urheileva, rakastava mies, usko pois! Ja varmasti se rakastaa sua ihan täysillä, se on vaan vähän hämmentynyt. Menkää pariterapiaan. Toivottavasti teillä on lapsia, koska miehesi kuulostaa ihanteelliselta isältä. Tai jos ei ole, niin sehän olis kiva tapa saada miehesi järkiisi. Tai yritä itse juoda yhtä paljon kuin miehesi, niin et tunne oloasi niin hyljätyksi. Kyllä se siitä, pieni ongelma vaan. Onneksi olet itsellesi kunnon miehen löytänyt, pidä hänestä tiukasti kiinni!
 
Siis etkös kerran aikaisemminkin tästä aiheestä tänne kirjoittanut? Ainakin oli ihan samanlainen stoori ja kysymyksenä "mitä mieltä tällaisesta miehestä" tai jotain vastaavaa.

Eikös jo silloin aika monet kommentoineet, ettei tuosta mitään hyvvä seuraa - kannattais ajatella sitä omaa elämää ja lähteä suhteesta. Samaa mieltä olen nytkin: Älä jää katselemaan tuota kun ei tuo mihinkään tule muuttumaan. Omapahan on elämäsi, mutta ei se mihinkään muutu sillä, että täällä päivittelet asiaa ja hohhailet.
 

Yhteistyössä