Mitä mieltä naisesta, joka ei halua vakiintua

vierailija
Ihastuu helposti, mutta kyllästyy muutaman kuukauden päästä. Ei halua pitkää ja sitoutunutta suhdetta, vaan pitää enemmän lyhyemmästä, intensiivisemmästä rakkaudesta.
 
Itse olen aina ollut yksinäinen susi. Tosin en huolinut miestä ollenkaan elämääni, edes hetkeksi. Yksin vain. Eli ei mielipidettä paitsi jos lapsille aletaan esittelemään jokainen leikkikalu niin se ei ole enää hyvä. Ei hyvä lapsille.
 
vierailija
En ajattele mitään. Oma valintansa. Harvinaisia ovat, yleensä tuollainen käytös on ominaisempaa miehille.
Tosin jos tällainen henkilö huijaa suhteeseen myös vakituista suhdetta etsiviä, on se väärin. Tällaisten tulisi pitäytyä itsensäkaltaisissa partnereissa, siis muissa, jotka hakevat vain lyhyttä suhdetta.
 
Minä samaistun. On sanottu, "vapaaksi sieluksi", kissaksi - negatiivisessa merkityksessä yms.
Ihan aidosti kuvittelin pitkään että vika on muissa :whistle:
Kun en kenestäkään kiinnostu, sitten jos kiinnostun, on se joku samanlainen kuin minä itse. Se on turvallista, koska kumpikin ottaa etäisyyttä ja ymmärtää. Mutta lopulta suhde kaatuu hirveään sotkuun juuri sen ymmärryksen takia (ei osaa luottaa toiseen, koska lukee häntä kuin itseään)
Ihan kauheaa. Ja pahemmaksi menee, koska näitä 'sotkuja' ja pahoja sydämen särkymisiä on ollut muutama.
 
Minä samaistun. On sanottu, "vapaaksi sieluksi", kissaksi - negatiivisessa merkityksessä yms.
Ihan aidosti kuvittelin pitkään että vika on muissa :whistle:
Kun en kenestäkään kiinnostu, sitten jos kiinnostun, on se joku samanlainen kuin minä itse. Se on turvallista, koska kumpikin ottaa etäisyyttä ja ymmärtää. Mutta lopulta suhde kaatuu hirveään sotkuun juuri sen ymmärryksen takia (ei osaa luottaa toiseen, koska lukee häntä kuin itseään)
Ihan kauheaa. Ja pahemmaksi menee, koska näitä 'sotkuja' ja pahoja sydämen särkymisiä on ollut muutama.
Jeps. Ja vaikka kuinka yhdessä oltaisiin puheiden mukaan vain vaikka 6 kk, niin se toinen voi salaa toivoa "vapaan sielun" sinä aikana muuttavan mielensä ja järkyttyä pahoin, kun toinen päättääkin suhteen, vaikka "kaikki on hyvn".
 

Yhteistyössä