Mitä mieltä nimestä Jesper?

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mun meilestä ihana. olihan yksi lempi saduistani pentuna: kasper, jesper ja joonatan B) uko tosin ei suostunut antamaan sitä pojalle nimeksi :kieh:
Tuo satu tuli väkisin itsellenikin mieleen.

En ole ennen koko nimeä ajatellut, mutta yksissä tutkimuksissa psykologi kutsui vahingossa meidän esikoista Jesperiksi kolmeenkin kertaan... Pahoitteli hirveästi mutta totesin itsekin että ehkä poju tosissaan näyttää Jesperiltä. :D

Jotenkin vaan tuo nimi alkoi tuntua niin kivalta. Kai jotain positiivista tuo sekin että se on siskon parhaan miespuolisen ystävän nimi, eli olen kuullut sitä puhuttavan vaikken ole kyseistä Jesperiä koskaan tavannutkaan. =)
 
jensku
Jesper...tiedän kaksi lasta joiden nimi on Jesper ja molemmat ovat kyllä niin iloisia tapauksia, jotta vain pelkkää positiivistä tulee mieleen.
Ja tokihan tuosta tulee aina mieleen se Kolme iloista rosvoa-sadun rallatus....Kasper ja Jesper ja Joonatan
 
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Ihan hieno nimi, mutta kaverin koiralla :p Jasper on enemmän mun makuun mutta tuskin teitä nimen valinnassa haittaa että jonkun palstaharmaan kaverin koiralla on sama nimi :D
Juu. :D Meidän tytölläkin sattuu olemaan nimi jota täälläpäin esiintyy aika paljon koirilla. Yksi meidän oman koiran parhaista kavereista on myös tuon niminen ja tytön mielestä se on vaan hauskaa kun heitä on kaksi saman nimen omaavaa siinä leikkimässä.
 

Yhteistyössä