Mitä mieltä nimestä

Perinteet kunniaan
Jokaisella ihmisellä on oma maku, joten en voi moittia sinun nimiehdotustasi lapsellenne, mutta itse en voi ollenkaan ymmärtää tuota Ava nimeä.

Yleensäkin olen miettinyt että miltä se apsesta tuntuu olla jonkun julkkiksen niminen, ei välttämättä mukavalta. Mullakin on kummilapsi nimeltään Linda, nimenä ihan jees, mutta kun hän kestettiin siihen Linda-siiderin aikaan, joten se jotenkin mulla tökki, toki vanhemmat vasta älys sen nimen jo annattuaan.

Toki voitte tuollaisen nimen antaa mikäli siitä itse pidätte. Me pidämme vanhoista nimistä itse ja sellaisista tavallisista.

Intoa nimen pohtimiseen.

 
huutonettiina
en tiä mikä ihmeen villitys nykyään on antaa lapsellensa mitä hirveämpiä nimiä. en nyt tarkota tota miisa nimeä vaan siis ihan oikeesti karseita nimihirviöitä, mitä näkee lehdistä kasteilmotuksissa. tosin jokaisella on oma makunsa, mutta kai sitä voisi vähän miettiä tuleeko muksu ehkä joskus kärsimään vanhempiensa ideakukkasesta.
 
minusta todella kaunis nimi =) sinuna kuuntelisin omaa sydäntä mitä se sannoo enkä mitä toiset sannoo koska joittenki suusta tulee yleensä sellasta että en ite ainakaa laittas ym...!
eikö se oo mukavaa jos omalla lapsella ois harvinainen nimi ja eipä sen nimisiä tulis paljon vastaan =)
itse en ainakaa oikee tykkää kun monella on samanlainen nimi kuin mulla!<br><br>
 
Tuo Ava nimi on keksitty kyl kauan ennen tuota Lordi villitystä.Ja itekki tykänny nimestä kauan aikaa.ei mulla tuosta lapsen nimestä tuu kyl mikään lordi mieleen :LOL:
Pitääpäs kuitenkin miettiä vielä,on tuo nimi saanu kilpailijoitakin miedän perheessä ja ristiäisiin aikaa vielä pari viikkoa
 
Aivan ihana nimi kertakaikkiaan :heart: ja sanon aivan rehellisesti!Meidän kuopus on Usva eikä se kaikkia miellyttänyt aluksi vaan ovat kyllä tottuneet.Keltään ei kysytty mielipidettä koska se oli vain meidän asia mikä nimi tytölle annetaan.Joku tykkää Annasta,toinen Maijasta..joku erikoisemmasta nimestä.Annetaan kaikkien kukkien kasvaa ;) .
Ja meillä oli myös listalla Aava nimi =)
 

Yhteistyössä