Mitä mieltä olet omasta kodistasi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä en ole järin ihastunut. Johtunee siitä kun en voi laittaa mattoja lattialla koiranpennun vuoksi, takkahuone on yhdistetty kodinhoitohuone/ saunakammari ja siellä on aina pyykit kuivumassa. Tosi karseen näköistä. Olkkariin pitäisi saada tapetit, mutta niihin ei ole nyt oikein varaa. Viherkasveja en omista, mutta ajattelin hommata niitä vaikka mies vihaakin kaikkia kukkia.
Välillä tuntuu, että meidän koti on pelkkä kaatopaikka.
 
Omaa kotia ei ole ,vuokralla siis asutaan. Ja tykkään kyllä, meillä on meidän näköistä. Liian sotkuista välillä minun makuuni, mutta kun tykkään kaikista sotkijoista niin valtavasti :heart:
 
nojaa
pakko tässä on asua, vaikka mitään herkkua se ei ole.
kolmio kahdelle, mutta joskus tuntuu että eletään ihan liian kylki kyljessä. ei mitään yksityisyyttä, eikä rauhaa.
liian pieni vessa joka on todella epäviihtyisä, liian pieni keittiö jossa on liian vähän tasotilaa.
 
IhanaValo
Muuten tykkään mut jotenkin tuntuu että tää on vielä kesken..siis että pitäis hankkia vielä vähän kaikkee :/
Ihastuin muuten tähän kämppään ensinäkemältä:)Aiemmat asunnot mitä käytiin kattomassa tuntui tähän verrattuna ihan komeroilta,vaikkei tääkään mikään iso ole.
 
mia
En viihdy yhtään. Muutin aikoinaan tähän miehen luokse asumaan, sillä tiellä edelleen. On siis miehen itselleen ostama talo, jotenkaan en koskaan ole oppinut pitämään tätä myös minun kotina. Ei vaan ole kodikas eikä mukava talo. Mies kuitenkin viihtyy, joten pakko kai minunkin...
 
vieras
talo on ihan jees itse rakennettu mut muuttaisin joitakin tiloja käytänön syistä mut kyl se näinkin menee. sisustus ei hyvä kun suurin osa saatu mut ne menee vaihtoon kun lapset kasvaa en näe järkeä ostaa hienoja huonekaluja kun on 4alle 5v talossa päivittäin. (omat ja hoidokit)
 
Tämä on suoraan sanottuna melko hirveä... Vuokralla asutaan. Lattiat on aivan kammottavat - rumaa muovia. Kylpyhuone on rumanvärinen. Hirveä sotku eikä mua varsinkaan kiinnosta siivoaminen pätkääkään. Jos taas mies yrittää siivota, hermostun tosi paljon. En oikein siedä sitä, että kukaan muu kuin minä koskee tavaroihin... :|
 
nn
Meillä rivari kolmio joka rempattu vuosi sitten lukuun ottamatta saunaa,pesuhuonetta ja pikku vessaa... Nuo kun saisi vielä rempattua niin täydellinen olisi! Haaveena oisi vielä joskus se omakotitalo, mutta siihen asti tämä saa kelvata. Tätä nykyistä on paljon kehuttu, mutta aina sitä mielessään parantelee ja remontoi jo uudestaan...
 
Mä rakastan meidän uutta taloa.Puolisen vuotta ollaan asuttu ja on toinen itse rakennettu talo meillä.Ollaan sisutettu miehen kanssa paljon,onneksi on samanlainen maku =) .Vielä ei ole vastaan tullut mitään minkä tekisin toisin.Sydän on siellä missä kotikin.
 
Kimppa
Tykkään kovasti. Perusasiat kunnossa (sijainti, mukava tontti ja sijainti, on tilaa, toimiva talotekniikka, säilytystilaa jne) ja vielä sisustus ite suunniteltu, että pakettitalosta sai oman näköisen. Paljon on vielä sisustus- ja pihajuttuja suunnittelun alla, mutta se onkin ikuisuusprojekti ja mukava sellainen :)
 
Vasta muutama kuukausi sitten ostettu, joten totuttelen vielä. Mutta tykkään, tummista lattiosta ja puhtaan vaaleista seinistä, sijainti on ihan paras: järven rannalla. Sisustus on vaan vielä puolitiessä, ei löydy sellaista sohvaa josta molemmat tykkäisi... ja muutenkin kaikki vielä hakee paikkaansa.
 
tää on liian pieni meille,vuokra ihan liian iso!
säilytystilaa vähän,kolmas kerros hankala koirulin ja lapsen kaa(ei oo hissiä ),kuivuvat pyykit aina tiellä,tarttis uutta sisustusta...ja paljon muuta!


hyvää sanottavaa: ihan siisti asunto,rempattu 03,kivat naapurit,rauhallinen alue,iso parveke
sauna löytyy yms.
 

Yhteistyössä