Mitä mieltä olet tatuoinneista?

  • Viestiketjun aloittaja vi erraaas
  • Ensimmäinen viesti
nam nam
Pidän todella paljon kummallakin sukupuolella, kunhan ovat hyvällä maulla tehtyjä, niitä ei ole liikaa kaikkia erilaisia tihruja ja ovat laadukkaasti tehtyjä. En oikein osaa pitää tatuoimatonta/lävistämätöntä miestäkään seksikkäänä. (Ns. pahat pojat eivät myöskään vetoa, että sellaisia en nyt tarkoita ollenkaan. Oma miehenikin on insinööri.)
 
Olen nähnyt rumia ja hienoja, sekä sellaisia jotka ovat mielestäni upeita mutta eivät itselleni sopisi, ja omaani pidän erittäin hienona. Mutta ei mein persettä kauhiasti kutita se millaisia muilla on tai onko ollenkaan.

Epäsymmetrisistä lävistyksistä saan vähän päänsärkyä mutta se nyt on täysin oma ongelmani eikä lävistetyn.
 
Spencer Hastings
En mitään. En edes kauheasti jaksa ihastella tai kauhistella, jos näen luomuksia tai kammotuksia. Itselläni on paskoja ja hienoja tatskoja, enkä jaksaisi niistäkään keskustella tuntemattomien kanssa.
 
Sitä mieltä että niitä on olemassa hienoja sekä mauttomia ja kaikkee siltä väliltä. Jokaisen oma asia mitä ottaa ja mihin. Itselläni ei ole tatuointeja mut jos jonkun kivan joskus keksis niin ei se oo poissuljettu idea..
 
"Maria"
Jos ne sisältää jotain tarinaa/merkitystä, niin tykkään. Siis ei mitään karkeesti hakattuja töherryksiä, vaan jotain sisältöä ja taidolla tehty. Jotta niissä voisi ollaa vähä tarinaa, niin pitää olla sitä elämää hieman takanakin. Eli ihan teineillä ei oikein viel....Niin ja sitten kyllä sen kropan tars olla jossain kuosissa....edes siis hiukan. Kun kuva on kiinteessä kohdassa, niin musta kaunein. Siis semmonen paikka, missä ei nahka ala lerppaan ja viel jos alla vähän lihasta tai sit joku kohta, että luu ihan alla.....
 
Sitä mieltä että kyllä pitäis aina tarkkaan harkita että onko tää nyt sit kiva vielä 20v päästä. Itellä yks ihan kiva nilkassa piilossa, mutta jos nyt voisin palata 6v taakseppäin niin jättäisin ottamatta.
Joku jolla on oikeasti jotain merkitystä itselleen niin on mun mielestä ok, mutta ne mauttomat sarjatyönä tehtävät kuvat ei niin innosta..
 
"kirva"
Oon nähnyt hienoja tatskoja jotka on todella hyvin tehtyjä. Ne ovat yleensä sellaisia, että sopivat nimenomaan kantajalleen eivätkä ole kopioituja toisilta eivätkä varsinkaan mitään muoti-/trendihuumassa laitettuja. Eli en ottaisi vastaavaa omalle iholleni, koska eivät kertoisi minusta mitään. Mutta kantajallaan ovat juuri hyviä. Niiden pitää vaan olla kauniita/hyvännäköisiä kuvia jotka on toteutettu taidolla.

Karmeimpia musta on sellaisten todella vaan huonosti totetutettujen tatuointien lisäksi sellaiset muotokuvatatuoinnit. Tiedättekö, kun on tatuoitu vaikka Elviksen tai Marilynin tai sitten oman lapsen vauvakuva reiteen tai käsivarteen... Vaikka ne olisi teknisesti periaatteessa kuinka hyviä tahansa, ne on jotenkin karmivia... Vähän samaan henkeen kuin vaikka ne ihkaelävän näköiset vauvanuket. Brrrrr, väreet kulkee niskassa kun ajatteleekin...
 
Kuvaton
En tykkää. Mielestäni mauttomia. Käyn paljon uimassa ja siellä niitä näkee jos jonkinlaisia töherryksiä ihmisten ihoilla. Näin talvisaikaan, kun ihmiset on kalman kalpeita ja sitten on vartalo tyypillinen suomalainen pullero ja siinä sitten vielä kuiva punertava iho ja siihen hakattu joku kukkaköynnös/tribaali/kaikkien lasten ja puolison nimi/koiran kuva tms. niin voi jettä, kun on nättiä... Harvoin näkee hienoja ja kyllähän se vaan niin on, että kiinteällä kropalla, tasaisella kauniilla iholla ne tatuoinnit näyttää edes joltakin. Ne ei vaan, ei ei ei, sovi kaikille. Minulla ei ole (ei ole sitä kiinteää kroppaakaan :D ) eikä ole miehellänikään. Itseasiassa muuten just tänään ajattelin, kun katselin jonkun miehen koko selän täyttävää sarvipäistä jotain pirua mitä lie, että jos minun miehellä olisi sellainen tatska selässä, niin en kyllä kehtaisi uimaan lähteä sen kanssa. Vaikka se nyt on edes lihaksikas, mutta joku sarvipää selässä, just joo...
 
"Mike"
Yhdentekeviä. Pitäisi varmaan keskellä naamaa olla kulli tai hakaristi että jaksaisi enää huomatakkaan.
Naisilla vähän samantyyppinen turn-off kuin vaikkapa tupakointi tai lippalakki.

Ihan sama. Eivät ole minua varten.
 

Yhteistyössä