Mitä mieltä olette? Mies käyttäytyy todella huonosti humalassa.

  • Viestiketjun aloittaja Hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti
Hämmästynyt
Olen eronnut nainen ja tapasin itseäni vanhemman miehen jonka kanssa olen viihtynyt todella hyvin. Nyt on paljastunut sitten pari kertaa sellaisia asioita, joita en hyväksy. Mies ottaa viinaa paljon, en ole tätä aiemmin huomannut, tapailtu ollaan kesästä lähtien. Nyt vasta kahden viimeisen viikon aikana on tapahtunut nämä kaksi asiaa.
Pari viikkoa sitten mies otti viinaa todella paljon, meillä olikin yhteinen ilta ja oli suunniteltukkin baarireissua. Kotia tultuamme mies alkoi lähentelemään ja sanoin etten halua humalassa mitään tällaista, mennään nukkumaan. Kun laitoimme nukkumaan, mies kävi kuitenkin minuun kiinni ja lopulta jouduin riuhtomaan itseni hänestä irti ja lähtemään toiseen huoneeseen nukkumaan.
Tällä viikolla mies oli kaverinsa kanssa kotonaan ja kutsui minut luokseen. Hän oli todella humalassa ja alkoi lähentelmään minua kaverinsa edessä!! Hän oli niin törkeä, että lähdin pois. Tämä kaveri koetti toppuutella miestä mutta hän ei uskonut kumpaakaan, minua tai kaveriaan.

Olen ihan hämmästynyt. Ilmeisesti mies käyttää viinaa enemmän kuin tiesinkään ja hänestä tulee ihan toinen ihminen kun ottaa. Hän on todella kultainen, huomaavainen ja mukava, mutta nämä kaksi kertaa on olleet ahdistavia ja pelottaviakin, mies ei usko sanaani ei, en halua.

Tähänkö tämä suhde sitten loppuukin, minulla ei ole mitään alkoholia vastaan, mutta miksi pitää juoda noin paljon, että muuttuu ihan toiseksi ihmiseksi. Pelottavaa on se, että mies on ihan eri persoona, hän nauroi ivallisesti kun kielsin häntä koskemasta minuun, eikä uskonut.

Onko kellään kokemusta tällaisista ihmisistä jotka muuttuvat radikaalisti otettuaan liikaa?
 
"jep"
Tiedän yhden miehen, joka on selvinpäin todella mukava ja vähän liiankin kiltti, ei osaa pitää puoliaan. Sitten hummalassa siitä tulee ihan raivopää, se haastaa kaikille riitaa ja tappelee, ei tosin naisten kanssa. Mutta ei kylläkään lähentele ketään.
Jos olisin sinä, niin kertiosi miehelle, että tuo käytös pelottaa niin, että harkitset sen takia eroa.
 
Hämmästynyt
Olet oikeassa Isoäiti Mölykylästä, en ole aiemmin nähnyt kuinka viina muuttaa ihmistä. Aivan kuin olisi tohtori Jekyll ja herra Hyde samassa paketissa. Koetan kyllä puhua hänen kanssaan tästä, mutta olen aika neuvoton, en ole aiemmin tällaista nähnyt.

Kevyelle provolle sitten, hellyyden hakeminen ja tuo kertomani miehen käytös oli kahdelta eri planteetalta. Kun hän veti housuni alas ja koetti tunkeutua minuun väkisin vaikka kielsin, kiemurtelin, käskin häntä lopettamaan ja lopulta aloin itkemään, hän vain nauroi minulle. Ja tuon kaverinsa edessä hän koetti työntää kätensä jalkoväliini ja teki muuta inhottavaa.

:(
 
Lopettaisin suhteen tuohon! Olisi tosi ahdistavaa kun saisi aina pelätä että koska mies juo ja muuttuu tuollaiseksi. Ja jos jo nyt ei kuuntele/usko kun sanot ei niin ajattele jos asuisitte yhdessä..

Tiedän tuollaisia ihmisiä jotka muuttuu humalassa ihan eri ihmisiksi. Kyllä se siitä ihmisestä jotain kertoo, jos humalassa ivaa, haukkuu ja muutenkin käyttäytyy hyvin negatiivisesti, vaikka selvinpäin olisi sitten niin ihana ja leppoisa. Joillekin riittää jo pari annosta eli ei edes humalaa kun se toinen (huonompi) puoli tulee jo esille. Eräästä työkaverista (nainen) muuttui käsitys ihan täysin kun näin hänet ekaa kertaa humalassa ja kieltämättä se on vaikuttanut väleihin..
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;26041667:
Olet oikeassa Isoäiti Mölykylästä, en ole aiemmin nähnyt kuinka viina muuttaa ihmistä. Aivan kuin olisi tohtori Jekyll ja herra Hyde samassa paketissa. Koetan kyllä puhua hänen kanssaan tästä, mutta olen aika neuvoton, en ole aiemmin tällaista nähnyt.

Kevyelle provolle sitten, hellyyden hakeminen ja tuo kertomani miehen käytös oli kahdelta eri planteetalta. Kun hän veti housuni alas ja koetti tunkeutua minuun väkisin vaikka kielsin, kiemurtelin, käskin häntä lopettamaan ja lopulta aloin itkemään, hän vain nauroi minulle. Ja tuon kaverinsa edessä hän koetti työntää kätensä jalkoväliini ja teki muuta inhottavaa.

:(
Aika törkeää, kuin olisit hänen omaisuuttaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;26041667:
Olet oikeassa Isoäiti Mölykylästä, en ole aiemmin nähnyt kuinka viina muuttaa ihmistä. Aivan kuin olisi tohtori Jekyll ja herra Hyde samassa paketissa. Koetan kyllä puhua hänen kanssaan tästä, mutta olen aika neuvoton, en ole aiemmin tällaista nähnyt.

Kevyelle provolle sitten, hellyyden hakeminen ja tuo kertomani miehen käytös oli kahdelta eri planteetalta. Kun hän veti housuni alas ja koetti tunkeutua minuun väkisin vaikka kielsin, kiemurtelin, käskin häntä lopettamaan ja lopulta aloin itkemään, hän vain nauroi minulle. Ja tuon kaverinsa edessä hän koetti työntää kätensä jalkoväliini ja teki muuta inhottavaa.

:(
No hyi.:x Tuo ei enää ole pelkästään inhottavaa, vaan alkaisi löytyä jo ihan rikosnimikkeitäkin. Mie häipysin ja äkkiä, en pystyisi olemaan tuollasen tapauksen jälkeen enää missään tekemisissä tyypin kanssa vaikka ois muuten kuinka mukava.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
"vieras"
Minä en usko, että pelkästään viina muuttaa ihmistä joksikin. Luulen vaan, että se paljastaa ihmisestä sellaisia asioita ja ongelmia, jotka muuten pysyvät pinnan alla.Eli jotakin aggressiivisuutta ja piiloteltuja juttuja ihmisessä on alla, jos alkaa humalassa kyttäytymään noin.
 
"vieras"
Jos miehen juominen ei lopu, tuollainen käytös vain pahenee vuosien myötä. Kysehän ei ole enää mistään parikymppisestä sällistä, jolla on kokeilut kesken? Tee itsellesi palvelus ja päätä suhde. Aluksi voit miettiä, kestätkö tuota samaa viiden, kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden ajan. Entäs sitten, kun on yhteinen asuntolaina?

Tsemppiä, terveisin toinen samassa jamassa ollut.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";26042061]Minä en usko, että pelkästään viina muuttaa ihmistä joksikin. Luulen vaan, että se paljastaa ihmisestä sellaisia asioita ja ongelmia, jotka muuten pysyvät pinnan alla.Eli jotakin aggressiivisuutta ja piiloteltuja juttuja ihmisessä on alla, jos alkaa humalassa kyttäytymään noin.[/QUOTE]
Näin luultavasti onkin. Selvinpäin vielä osataan käyttäytyä asiallisesti ja pitää epämiellyttävät ominaisuudet vain omana tietonaan, mutta alkoholi madaltaa tätä kykyä ja ihmisestä paljastuu asioita, joita normaalisti ei paljastu. Tunnen tosin muutaman ihmisen, jotka ovat pienessä sievässä huomattavasti mukavampia ja leppoisampia kuin selvinpäin.
 

Yhteistyössä