Mitä mieltä olette näistä sohvista?

  • Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";26369587]Meille sopisi ulkonäön puolesta, mutta ei muuten, koska possuttelen sohvalla niin paljon. Pitää olla rätillä pyyhittävä sohva :D.[/QUOTE]

Nuo itseasiassa ovat rätillä pyyhittävät:) Noissa on joku superlaadukas kangas, jossa on ns. likatakuu, eli ei kuulemma lika tartu:)
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";26369631]Nuo itseasiassa ovat rätillä pyyhittävät:) Noissa on joku superlaadukas kangas, jossa on ns. likatakuu, eli ei kuulemma lika tartu:)[/QUOTE]
No sitten, kuulostaa hyvältä :D. Pelkäisin kyllä silti, kun sotkee vuoronperään mustikkaa ja tomaattikastiketta ja ties mitä. Tai jospa ne lähettäisivät jonkun mallipalan, niin voisi koesutata sitä ennen ostamista :D.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";26369676]No sitten, kuulostaa hyvältä :D. Pelkäisin kyllä silti, kun sotkee vuoronperään mustikkaa ja tomaattikastiketta ja ties mitä. Tai jospa ne lähettäisivät jonkun mallipalan, niin voisi koesutata sitä ennen ostamista :D.[/QUOTE]

Toivottavasti ovat oikeasti sitten kans "likasuojatut". Me tykätään ryystään kaakaota ja kahvia sohvilla :).
 
pikakahvi
No nyt kun kysyt niin mun mielestä noi on kyllä ihan kauheet, mutta en mä sitä sulle kertoisi jos et kysyisi :) Ei vaan yhtään mun makuun, mutta mitäs väliä muiden mielipiteillä on jos itse tykkäätte?
 
"vieras"
Ihan ok, tosin eivät oikein houkuttele löhöämään ja rentoutumaan. Omaan kotiini en valitsisi, mutta voisin kuvitella juuri vanhempieni valitsevan tuollaiset. Ajattomat ja ihan tyylikkäät ovat kyllä, mutta mielestäni enemmän sellaiseen vieraiden kestitsemiseen ja hienosteluun, ei niinkään oman perheen kanssa löhöilyyn ja relaamiseen.
 
"viola"
Sohvat ovat kyllä ihan ok. Mun mielestä liian hienohelmamaiset. Eli jos muu sisustus on hienostunut ja teillä ei ole isoja mustia koiria, niin joo ok. Mä olen itse sen verran tavis ja mukavuudenhaluinen, ettei noi sohvat kuvasta mua mitenkään. Mutta siis jonkun toisen kotona tosi kivat.
 

Yhteistyössä