Mitä mieltä olette, onko tämä merkkivaatepaketti?

No toi on just sellasen maalaisäidin rakentama paketti, jolle merkkivaatteita on kaikki mitä saa kun lähdetään "kaupunkiin" Citymarkettiin ostoksille. Ei tollanen ole varmaan edes kuullutkaan mistään timberlandeista tai hilffareista?
 
Superhyvä Lassien haalari. Joopa joo. Meillä oli tuo haalari ja sen sai mammuttimarkkinoilta muistaakseni 30 eurolla, eikä ollut kovin kaksinen. Tänä vuonna en enää vastaavaa ostanut, koska en tuosta ko haalarista tykännyt.
 
Annuska
Lassie ei kai ole mikään erityinen laatumerkki. H&M ja Lindex esim. ovat vähän nolostuttavia myyntireferenssejä . Molemmat ovat lumppuliikkeitä, joista voi toki käyttövaatetta ostaa, mutta ei se nyt todellakaan ole mikään loistava myyntiargumetti, jos vaate on niistä ostettu!

Koskee myös niitä Bamseja, joiden ihanuutta en ymmärrä lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
joo ihan ok paketti,merkkejä esim,H&M,lassien travalle remu!ni mitkä mielestäsi on harhaanjohtavaa?
Käsitän sanalla merkkivaate vähän jotain muuta kuin että vaatteella on ylipäätään joku merkki. Kaikki vaatteet on jonkun merkkisiä, myös ne halpahalleista ostetut, mut ei ne silti merkkivaatteita ole.
 
tissipapu
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
No toi on just sellasen maalaisäidin rakentama paketti, jolle merkkivaatteita on kaikki mitä saa kun lähdetään "kaupunkiin" Citymarkettiin ostoksille. Ei tollanen ole varmaan edes kuullutkaan mistään timberlandeista tai hilffareista?
Sulla on jotenkin ikävä asenne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
MEGASIISTI+merkki+ vaatepaketti pojalle+98-100 cm+ei hv+++++

Ei siis tarkoita että "merkkivaatepaketti" vaan merkki+ vaatepaketti.
No tota mitä se merkki-sana siinä sitten tarkoittaa? Jos on ihan vaan tavallinen vaatepaketti, niin miksei otsikko ole megasiisti vaatepaketti? Mun mielestä toi on hämäävää ja ilmeisesti tarkoitus, et mahdollisimman moni avais ton kohteen. Mutta ne, jotka (minä en) etsii nimenomaan merkkivaatteita, eivät kyllä tuota kohdetta huuda.
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
MEGASIISTI+merkki+ vaatepaketti pojalle+98-100 cm+ei hv+++++

Ei siis tarkoita että "merkkivaatepaketti" vaan merkki+ vaatepaketti.
Näinpä
en mäkään oikein tajua että mikä nuista sit on se merkkivaate, jos siellä on merkkivaatetta ja vaatetta?
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
joo ihan ok paketti,merkkejä esim,H&M,lassien travalle remu!ni mitkä mielestäsi on harhaanjohtavaa?
Käsitän sanalla merkkivaate vähän jotain muuta kuin että vaatteella on ylipäätään joku merkki. Kaikki vaatteet on jonkun merkkisiä, myös ne halpahalleista ostetut, mut ei ne silti merkkivaatteita ole.
no ei varmaan kannata huutaa.kukin on omaansa mieltä.eipä tuolla hinnalla saa niitä siun mielestä oikeita merkkivaatteita.mulle myös lassie on merkki siinä kuin reimateccikin
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
MEGASIISTI+merkki+ vaatepaketti pojalle+98-100 cm+ei hv+++++

Ei siis tarkoita että "merkkivaatepaketti" vaan merkki+ vaatepaketti.
No tota mitä se merkki-sana siinä sitten tarkoittaa? Jos on ihan vaan tavallinen vaatepaketti, niin miksei otsikko ole megasiisti vaatepaketti? Mun mielestä toi on hämäävää ja ilmeisesti tarkoitus, et mahdollisimman moni avais ton kohteen. Mutta ne, jotka (minä en) etsii nimenomaan merkkivaatteita, eivät kyllä tuota kohdetta huuda.
Lassieta ja Remua löytyy, ne ovat ns. merkkivaatteita.
 
maalainen
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
No toi on just sellasen maalaisäidin rakentama paketti, jolle merkkivaatteita on kaikki mitä saa kun lähdetään "kaupunkiin" Citymarkettiin ostoksille. Ei tollanen ole varmaan edes kuullutkaan mistään timberlandeista tai hilffareista?
Sulla on jotenkin ikävä asenne.
Minä olen sellainen maalaisäiti jolle merkkivaate on se kaupungista ostettu, ei siis itse tehty tai naapurinlapsilta peritty navettahaalari (vaikka oli meillä kerran yks Reimateccikin navetassa :D ) Siisteissä vaatteissa meidän lapset kulkee, eikä tuo asenne ole mielestäni ikävä eikä mollaava, se vaan on tosiasia! Eikä meillä siksi niin ole etteikö olis varaa matkustaa kaupunkiin ja ostella, mutta se ei ole tarkoituksenmukaista. Meillä on koti-, sekä juhla- ja kaupunkivaatteet erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
joo ihan ok paketti,merkkejä esim,H&M,lassien travalle remu!ni mitkä mielestäsi on harhaanjohtavaa?
Käsitän sanalla merkkivaate vähän jotain muuta kuin että vaatteella on ylipäätään joku merkki. Kaikki vaatteet on jonkun merkkisiä, myös ne halpahalleista ostetut, mut ei ne silti merkkivaatteita ole.
no ei varmaan kannata huutaa.kukin on omaansa mieltä.eipä tuolla hinnalla saa niitä siun mielestä oikeita merkkivaatteita.mulle myös lassie on merkki siinä kuin reimateccikin
En ole ostamassa merkkivaatteita enkä mitään muutakaan juuri nyt. Tuo osui vaan silmään, kun etusivun ilmoituksissa oli. Ihan mielenkiinnosta katsoin mitä hienoja vaatteita siinä olisi, mutta lähinnä huvitti kun näin mitä on tarjolla. Ihan huvikseni siis selailin huutonettiä ja tuo tuli vastaan.
 

Yhteistyössä