Mitä mieltä olette tästä??

Mä olen myynyt! Ne eivät ole lääkkeitä ja apteeksista saa ilman reseptiä, tosin kalliilla. Meillä meni tosi pitkään ennen kun saatiin kaikki altistukset ja paperit kelaan, joten rahaa meni älyttömästi. Ylimääräisten korvikkeiden myynnillä sain katettua vain alle viidenneksen omista kuluista ennen Kela korvauksen saamista. Yritin tarjota korvikkeita myös neuvolaan, jonne niitä ei voitu ottaa jostain syystä. Päädyin myymään ne edullisesti tarvitsevalle, jolla altistuskierros oli vielä kesken ja rahat jo vähissä!
 
Itsekin olen ostanut allergiapalstalta korviketta kun on niin älyttömän kalliita apteekissa. Pari kuukautta menee ennenkuin tarvittavat altistukset tehty kelakorvausta varten joten ehdottomasti ostan halvemmalla kerran on myynnissä!
 
Tuota linkkiä en käynyt lukemassa, mutta uskallan(kohan) tässä mainita, että meiltä saisi joku tarvitseva almiron pepti1-purkin. Se on avattu ja otettu kahtena ruokakertana vauvalle. Jouduin ostamaan purkin kun oli almiron-altistus menossa ja ruoka loppui. Avaamista seuraavana päivänä sitten altistus lopetettiin kun oiretta tuli ja palattiin takaisin neocateen. Annan sen tarvitsevalle. Löytyypi Pirkanmaalta Treen kupeesta.
 
Mun mielestä myynti on siihen saakka ok kunhan niillä ei aleta rahastaa eli tekemään voittoa. Jos joku myy omakustannehintaan tai tappiolla ylijääneitä, silloin ei ole kyse kelan korvausten hyväksikäytöstä. Mutta jos otetaan ylihintaa eli yli sen, mitä korvauksen jälkeen on itse maksettu, silloin on mielestäni aihetta kelallakin koventaa otteitaan. Itse olen ostanut korviketta usealtakin myyjältä netin kautta kun korvikkeen valmistus lopetettiin ja hamstrasin sitä varastoon. Ikävä kyllä yhteen tällaiseen rahastajaan törmäsin :/
 

Yhteistyössä