Mitä mieltä ootte mun kropasta? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja LuckyLou
  • Ensimmäinen viesti
harmi vaan
[QUOTE="vieras";23271312]Nii-in, sitä minäkin mietin. Ja ihan oikeasti, niissä farkkukuvissa on muodokas peppu, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Kaikki eivät toki sellaisesta tykkää, eikä tarvitsekaan. Mutta lättänäksi niitä on turha haukkua.[/QUOTE]

Kyllä ne aika lättänältä näyttävät, muotoja jos olisi niin voivi olla hyvä mutta kun niitä ei ole.
 
oho
[QUOTE="vieras";23271312]Nii-in, sitä minäkin mietin. Ja ihan oikeasti, niissä farkkukuvissa on muodokas peppu, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Kaikki eivät toki sellaisesta tykkää, eikä tarvitsekaan. Mutta lättänäksi niitä on turha haukkua.[/QUOTE]

Sä se jaksat keskustella itsesi kanssa ;)
 
LuckyLou
Alkuperäinen kirjoittaja SärkynytEnkeli;23271477:
toi ei voi kenenkään mielestä olla pullea! EI VOI... Kaunis HOIKKA vartalo!
Kiitos :)

En minä kyllä omasta mielestänikään ole pullea. Olen ollut tosi tosi laiha joskus taannoin aktiiviurheilija-aikoinani, siihen kroppaan en edes enää haluaisi vaikka "ilmaiseksi" sen takaisin saisin. Oikein lihaksikas nainen on mielestäni liian kulmikas ja itse olen mielelläni pehmeämpi - sitten vaikka senkin uhalla, että jonkun mielestä olen pullea ;)
 
ihan ok
Tämä taitaa nyt olla se normaali vartalo. Sopusuhtainen, vyötärö erottuu eli vartalonmalli sellainen, että se antaa helposti anteeksi pari ylikiloakin ja sulle muutenkin näyttää kertyvän rasva tasaisesti kroppaan. Ihan ok kroppa ja huomaa, että harrastaa liikuntaa. Tietysti joku 5-7 kilon pudotus tekisi kropasta upean eli ihan pikkuisen ylimääräistä löytyy:)
 

Yhteistyössä