Mitä mieltä pitäisi olla?

Minua ärsyttää vai saako ärsyttää..

Mun mies tykkää katsella naisten alastonkuvia netistä ja tilailee isoja tissejä ja pi**u levällään olevien naisten kuvia puhelimeen. Runkkailee ja huokailee niiden perään. Minulla on juuri synnyttäneenä aikas huono itsetunto ja tuollainen satuttaa. En tosin tiedä miksi. Kuviahan ne vaan on.

Mutta onko tää tyypillistä? Tekeekö monet miehet noin?

Olen yrittänyt herättää asiasta keskustelua, mutta siitä vaan suuttuu. Haluaako pitää ne omana fantasianaan?? Jotenkin moinen oksettaa ja ärsyttää |O

Miten mun pitäisi suhtautua? Olla välittämättä kai.. Mut ärsyttää kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HiMViVa:
Minua ärsyttää vai saako ärsyttää..

Mun mies tykkää katsella naisten alastonkuvia netistä ja tilailee isoja tissejä ja pi**u levällään olevien naisten kuvia puhelimeen. Runkkailee ja huokailee niiden perään. Minulla on juuri synnyttäneenä aikas huono itsetunto ja tuollainen satuttaa. En tosin tiedä miksi. Kuviahan ne vaan on.

Mutta onko tää tyypillistä? Tekeekö monet miehet noin?

Olen yrittänyt herättää asiasta keskustelua, mutta siitä vaan suuttuu. Haluaako pitää ne omana fantasianaan?? Jotenkin moinen oksettaa ja ärsyttää |O

Miten mun pitäisi suhtautua? Olla välittämättä kai.. Mut ärsyttää kyllä.
Mitä se niitä siihen puhelimeen tilailee? Eikös noita kuvia ole netti pullollaan, mikäli/kun niitä kaipaa. Jos sinä et moisesta pidä, niin kaipa sinun olisi parasta puhua asiasta miehesi kanssa? Vaadi, ettei suutu keskustelusta.

Uskon kyllä, että kaikki miehet niitä joskus katsovat. Itsellänikin tulee silloin tällöin (erittäin harvoin tietty...) noita netistä vilkaistua. En ole kyllä osannut pitää tätä kovin pahana, enkä kyllä loukkaantuisi, vaikka vaimoni tekisi samaa. Saattaahan tuo tehdäkin, en tiedä, eikä se oikeastaan minulle kuulukaan.
 

Yhteistyössä