Mitä mieltä pojan huoneesta? Sisustusvinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuo ikean hampen matto on ihan karsea....vetää pölyä ja likaa ihan hirveästi, ja jos teillä on lemmikki niin en todellakaan suosittele sitä. jos nukkamattoa meinaat, ota joku lyhyempi, tiivisnukkaisempi j alaadukkaampi.

http://lastenhuone.fi/catalog/product_info2.php?cPath=27_71&products_id=2468

meillä lastenhuoneessa tämä, ja on todella tykätty matto =). lapset tykkää, ja sopii sisutukseen, hyvä pitää puhtaana ja pysyy hyvin paikoillaan leikin tiimellyksessä.
Juu olet kyllä oikeassa tuosta Ikean matosta :D
Linkittämäsi matto oli aivan ihana ja voisin helposti kuvitella sen pojan huoneessa, mutta hintaa on harmi kyllä liikaa :/ Ei oli viittäkymppiä enempää laittaa uuteen mattoon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pilvi:
Päiväpeiton hommaisin ja vaikka sisustustarroja seinälle.
Päiväpeitto on ollut jo pitkään etsinnässä.. Ei ole vaan löytynyt vielä mieleistä :)
Sisustustarroja on ehdoteltu mutta en tosiaan tiedä pysyykö ne seinällä kun tapetti on kohokuvioitua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Mulla olis kans tämmöistä kangasta:
http://3.bp.blogspot.com/_YWI3wBYpLM4/SAy5t3NRZEI/AAAAAAAAAJ8/NyvDmcDCyZU/s320/Kuvia+331.jpg
eli siis tuota raidallista.. Olisko se kivempaa verhoiksi kuin tuo hippokangas??
Tässä samassa kuvassa onkin oikeastaan molemmat vaihtoehdot verhoiksi :D
Kysyisin vielä kun tähän kukaan ei vastannut mitään... Kumpi olisi parempi kangas verhoihin :wave: ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Mulla olis kans tämmöistä kangasta:
http://3.bp.blogspot.com/_YWI3wBYpLM4/SAy5t3NRZEI/AAAAAAAAAJ8/NyvDmcDCyZU/s320/Kuvia+331.jpg
eli siis tuota raidallista.. Olisko se kivempaa verhoiksi kuin tuo hippokangas??
Tässä samassa kuvassa onkin oikeastaan molemmat vaihtoehdot verhoiksi :D
Kysyisin vielä kun tähän kukaan ei vastannut mitään... Kumpi olisi parempi kangas verhoihin :wave: ?
Mä tykkään raidallisesta enemmän. :) Se on jotenkin siisti ja selkeälinjainen.
 
Minku
Laita vaikka siitä raitakankaasta jotain huoneeseen ja ota vihreän seuraksi vähän sinistä. Ikean mammut pöytä (sin.) ja tuoleja(sin.+vihr.), uusi matto ja vaikka se säkkituoli, sinisenä tai vihreänä.

Hieno huone.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Mulla olis kans tämmöistä kangasta:
http://3.bp.blogspot.com/_YWI3wBYpLM4/SAy5t3NRZEI/AAAAAAAAAJ8/NyvDmcDCyZU/s320/Kuvia+331.jpg
eli siis tuota raidallista.. Olisko se kivempaa verhoiksi kuin tuo hippokangas??
Tässä samassa kuvassa onkin oikeastaan molemmat vaihtoehdot verhoiksi :D
Kysyisin vielä kun tähän kukaan ei vastannut mitään... Kumpi olisi parempi kangas verhoihin :wave: ?
Mä tykkään raidallisesta enemmän. :) Se on jotenkin siisti ja selkeälinjainen.
Voit olla oikeessa.. Raitakangas vois ehkä luoda huoneelle vähän korkeuttakin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minku:
Laita vaikka siitä raitakankaasta jotain huoneeseen ja ota vihreän seuraksi vähän sinistä. Ikean mammut pöytä (sin.) ja tuoleja(sin.+vihr.), uusi matto ja vaikka se säkkituoli, sinisenä tai vihreänä.

Hieno huone.
Jos nyt laittaisin sinne pöydän sinisenä ja säkkituolinkin sinisenä tai vihreänä niin tuleeko huoneesta liian täyteen tungetun näköinen? Kun taas jos pöytäkin olisi valkoinen niin kuin muutkin kalusteet niin huoneessa säilyisi semmonen raikkaus... :)
 
harmaa
Karsastan syvästi oranssia,mut jos sitä tonne laittaa.niin sit pitäis olla kaks kiintopistettä.Pöytä ja just esim se säkkituoli.
Voi tosin toimia ihan pelkällä pöydälläkin,näkee kokeilemalla.

Lämmintä oranssia,ei sellasta mitä noissa joissain leluissa näkyy olevan.

Hyllyn(lelukaapin?) päälle isoihin lasimaljakoihin bambuja?Kiviä vois laittaa veden kaveriks sinne maljaan?:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Toisaalta se hippokangaskin on kyllä kivaa, saiskoha sitä jotenkin tehosteeksi johonkin jos verhot tekee raidallisesta kankaasta...
Siitä vois jotain kivaa kehitellä.. Kun tietäis vaan mitä :snotty:
Päiväpeitto. :xmas:
Toi voiskin muuten hei olla!! Kiitos paljon vinkistä, tän toteutan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Toisaalta se hippokangaskin on kyllä kivaa, saiskoha sitä jotenkin tehosteeksi johonkin jos verhot tekee raidallisesta kankaasta...
Siitä vois jotain kivaa kehitellä.. Kun tietäis vaan mitä :snotty:
Päiväpeitto. :xmas:
Toi voiskin muuten hei olla!! Kiitos paljon vinkistä, tän toteutan :)
:D Ole hyvä. :D Mun mies kyllä syö päänsä jos mä sanon että mä olen antanut jollekin sisustusvinkkejä. :LOL: Mä kun en ole koskaan ollut mikään sisustaja-ihminen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Toisaalta se hippokangaskin on kyllä kivaa, saiskoha sitä jotenkin tehosteeksi johonkin jos verhot tekee raidallisesta kankaasta...
Siitä vois jotain kivaa kehitellä.. Kun tietäis vaan mitä :snotty:
Päiväpeitto. :xmas:
Toi voiskin muuten hei olla!! Kiitos paljon vinkistä, tän toteutan :)
:D Ole hyvä. :D Mun mies kyllä syö päänsä jos mä sanon että mä olen antanut jollekin sisustusvinkkejä. :LOL: Mä kun en ole koskaan ollut mikään sisustaja-ihminen. :D
No antamasi vinkit ovat ainakin olleet hyviä :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Mun mielestä tuo huone on ihanan raikas ja oikein soma :). En kyllä kovinkaan paljon tuota värimaailmaa muuttaisi.
Haluaisin että tuo raikkaus pysyisi pojan huoneessa :) Että ei tulis semmonen tunkkainen ja rauhaton paikka.. Kun makuuhuone on kuitenkin myös semmoinen rauhoittumisen paikka..
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
hei, mistä olet ostanut tuonvalkoisen lokerikon?tahtoisin samanlaisen pojan huoneeseen, mutta en ole noin i9sos löytänyt.
Ikeasta :)
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40047675
kiitos vinkistä tosi paljon!!olen juuri kohta lähdössä ikean reissulle!=)
 

Yhteistyössä