mitä mieltä tällaisesta asiasta, ja tiedän ei kuulu mulle, kun joku sitä kuitenkin kohta rääkyy

siis mitä mieltä, ja miten itse toimisit. tuttava perhe 4 aikuista ja kaksi lasta on lähdössä kahden viikon reissulle Teneriffalle. vain yksi liki 5 vuotias tyttö jätetään mummolaan, vaikka hän itse haluais mukaan. lapsi on rauhallinen, terve ja iloinen vekara. itse en raskisi noin tehdä. joko yksikään lapsi ei lähtisi, tai sitten lähtis kaikki. ja kaksi lähtijöistä on perheen aikuiset lapset ja kaksi kouluikäistä lasta.
 
vierass
Minä en ymmärrä 5v kotiinjättämistä. Onhan tuo jo sen ikäinen että ymmärtää hyvin mistä on kysymys ja varmasti tuntee jäävänsä ulkopuolle ja pahasti.¨

En ikinä tekisi noin
 
Harmitus
Tietämättä asiaa tietenkään sen syvemmin kuulostaa ikävältä 5-vuotiasta ajatellen. Jos kaikki kunnossa, ei ole erityislapsi eikä vaadi hoitoa ikäistään enemmän niin en ymmärrä miksi jätetään pois matkalta?! On kyllä sen ikäinen, että ymmärtää itsekin jäävänsä ulkopuolelle ja asia saattaa herättää katkeruutta pitkään. Muut sitten muistelee ihanaa lomareissua hänen kuullensa useaan kertaan niin suruhan siinä tulee toisella puseroon.
 
Tietämättä asiaa tietenkään sen syvemmin kuulostaa ikävältä 5-vuotiasta ajatellen. Jos kaikki kunnossa, ei ole erityislapsi eikä vaadi hoitoa ikäistään enemmän niin en ymmärrä miksi jätetään pois matkalta?! On kyllä sen ikäinen, että ymmärtää itsekin jäävänsä ulkopuolelle ja asia saattaa herättää katkeruutta pitkään. Muut sitten muistelee ihanaa lomareissua hänen kuullensa useaan kertaan niin suruhan siinä tulee toisella puseroon.
näin mäkin ajattelen, kun toiset tulee reissusta intoa puhkuen ja kokeneena sitä ja tätä, niin tällä lapsella ei oo ollut mitää ihmeellistä mummon ja vaarin kanssa, jotka ei viitsi tehdä lapsenlapsiensa kanssa juuri mitään muuta kuin koreitaan kaupassa käydään ja tekkaria tölätään. eikä siell korvessa oo kyllä mitään muuta tekemistäkään. isovanhemmlla ei oo edes autoa,vaan naaprin kyydissä kauppaan ja asioile pääsevät
 
mmhh
Tietämättä asiaa tietenkään sen syvemmin kuulostaa ikävältä 5-vuotiasta ajatellen. Jos kaikki kunnossa, ei ole erityislapsi eikä vaadi hoitoa ikäistään enemmän niin en ymmärrä miksi jätetään pois matkalta?! On kyllä sen ikäinen, että ymmärtää itsekin jäävänsä ulkopuolelle ja asia saattaa herättää katkeruutta pitkään. Muut sitten muistelee ihanaa lomareissua hänen kuullensa useaan kertaan niin suruhan siinä tulee toisella puseroon.
Tämä. Aivan sama, vaikka tämäkin lapsi pääsisi sitten vanhempana mukaan matkoille, mutta tuo jää kyllä mieleen. Typerä teko vanhemmilta.
 

Yhteistyössä