Mitä mieltä tästä muodonmuutoksesta?

"vieras"
No varmaan poistanut silarit ja laihduttanut reilusti. Onhan jälkimmäisesstä kuvassa paljon arvokkaamman oloinen nainen kuin ekassa, mieluummin olisin itse tokan kuin ekan kuvan nainen.
 
"Mamma italiana"
ihan ok molemmat, tosin tuskinpa nyt tuossa alemmassa lookissa ihan arkisin kaupungilla kuljeskelee. paljonko neidillà on ikàà? jotenkin tuntuu ettà haluaa nyt nàyttàà vanhemmalta ladylta. moninen mielestà kaunis, minustakin ok, muttei silti minun kauneusihanteeni.
 
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22203439]No varmaan poistanut silarit ja laihduttanut reilusti. Onhan jälkimmäisesstä kuvassa paljon arvokkaamman oloinen nainen kuin ekassa, mieluummin olisin itse tokan kuin ekan kuvan nainen.[/QUOTE]

Luomuilta nuo minun silmiini näyttävät. Macromastia ei ole myytti.
 
mixx
[QUOTE="vieras";22203439]No varmaan poistanut silarit ja laihduttanut reilusti. Onhan jälkimmäisesstä kuvassa paljon arvokkaamman oloinen nainen kuin ekassa, mieluummin olisin itse tokan kuin ekan kuvan nainen.[/QUOTE]

No ei tuo nyt ihan kauheen REILUSTI ole voinut ekasta kuvasta laihduttaa. Eihän siitä ois mitään enää jäljellä.
 
Non compos mentis
[QUOTE="Mamma italiana";22203466]minulee rinnat ovat osa naiseuttani[/QUOTE]

Noh, mä en koe sitä naiseutta itselleni määrittelevänä tekijänä. Rintojani olen inhonnut ja vihannut aina. Niistä ole koskaan ollut muuta kuin haittaa ja tuskaa.
 

Yhteistyössä