Mitä mieltä tästä talosta?

  • Viestiketjun aloittaja kl
  • Ensimmäinen viesti
kl
Hyvät ja huonot puolet :)

ja mikä on minimi kuinka paljo kehtaa tarjota alle? ;)

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12707490517530&itemcmd=move4&listSize=46&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1342071
 
Kivahan tuo on kuin mikä! ja pinnathan saa helposti uusittua ja keittiön kaapin ovetkin suht iisisti. Hinnasta en viitti sanoo mitään kun täällä päin on tosi paljon kalliimpaa niin riemusta kiljuen maksaisin mitä pyydetään kun on nin halpa!
Tonttikin suht iso!

 
Edullinen hinta! Tosin olenkin katsonut asuntoja vaan Helsingistä, enkä tiedä tuon asunnon seudusta mitään.

Nätti, pienellä vaivalla saisi mieluisan. Wc ja kylppäri oli jo nyt hienot, niille ei tarvtsis tehdä mitään. Muutenkin siistikuntoinen ok-talo.
 
Maatilantyttö
Mä tarjoaisin 100 000, koska ilmoituksessa jo mainostetaan talon "edullisuutta".

Ja ikinä EI SAA käytettyä asiaa/tavaraa/taloa/autoa ostettua täysin virheettömänä. Jos ei mikään muu ole vikana, niin sitten jotain ihmistä saattaa ärsyttää joku ovenkahva niin ettei sen takia osta taloa. IHAN OIKEASTI, tosi pienellä vaivalla saat näköisesi kodin tuosta! Keittiön oviin maalia, jos ei sininen miellytä ja portaikonkin voi maalata :) Tapetit uusiksi jne. Aika pienellä rahalla saa talosta ihan erillaisen.

Ja tuosta portaikosta sen verran, että oli portaat jyrkät tai loivat, samalla lailla sieltä lennetään alas jos lennetään.

Ainut miinuspuoli on minun mielestäni sähkölämmitys! Kallein lämmitys minkä ihminen vain voi hankkia itselleen. Suosittelen siis metsän ostoa ja sieltä pökköjä uuniin :) Saa siitä metsästä muutenkin välillä vähän "taskurahaa" ja sillä voi lyhentää myös talolainaa :)
 
Maatilantyttö
Mä tarjoaisin 100 000, koska ilmoituksessa jo mainostetaan talon "edullisuutta".

Ja ikinä EI SAA käytettyä asiaa/tavaraa/taloa/autoa ostettua täysin virheettömänä. Jos ei mikään muu ole vikana, niin sitten jotain ihmistä saattaa ärsyttää joku ovenkahva niin ettei sen takia osta taloa. IHAN OIKEASTI, tosi pienellä vaivalla saat näköisesi kodin tuosta! Keittiön oviin maalia, jos ei sininen miellytä ja portaikonkin voi maalata :) Tapetit uusiksi jne. Aika pienellä rahalla saa talosta ihan erillaisen.

Ja tuosta portaikosta sen verran, että oli portaat jyrkät tai loivat, samalla lailla sieltä lennetään alas jos lennetään.

Ainut miinuspuoli on minun mielestäni sähkölämmitys! Kallein lämmitys minkä ihminen vain voi hankkia itselleen. Suosittelen siis metsän ostoa ja sieltä pökköjä uuniin :) Saa siitä metsästä muutenkin välillä vähän "taskurahaa" ja sillä voi lyhentää myös talolainaa :)
 
Pieni, mutta kiva kyllä :) Hyvin tarkkaan tutkisin rakenteet ja haistelisin tarkalla nenällä, vaikka kuntotarkastus onkin tehty. Työkaveri painii hometalonsa kanssa parhaillaan, joka on 60-luvulla rakennettu. Eli miten sokkeli on tehty (jos on rossipohja, niin tuulettuuko, ja onko maanvaraisena kunnon laskut talon ympärillä, tai salaojitus). Pintamateriaalit on helppo vaihtaa mieleisekseen, mutta nuo ym. on hankalampi saada kuntoon, jos ovat pielessä.
 
heh
Tuossahan on kuulemma kova kysyntä, eli jos haluaa, kannattaa tarjota pyydetty hinta. Talo on luultavasti halpa sijaintinsa vuoksi, martti on kuitenkin aika kamalan korvessa monen makuun... Ja naapurit :D
 
zigo
kyllä mä tarjoaisin aika lähelle pyyntihintaa jos paikka on sellainen missä viihdytte, itse en tiedä yhtään missä toi sijaitsee nimittäin. mutta edullinen ja kodikas on.
 
hömö
Mun mielestäni pienuus on suhteellinen käsite, tärkeämpää kuin neliömäärä on se, miten neliöt on käytetty. Pintaremontilla tuosta saa jo enemmän oman näköisen, ja jos haluaa enemmän vaatesäilytystilaa yms. niin sitäkin tuonne pystyy rakentelemaan. Monessa paljon tilavammassakaan ei ole esim. ikkunallista saunaa, eli joka talossa omat huonot ja hyvät puolensa.

Kuinka paljon alle sitten tarjota? Riippunee siitäkin, kuinka innokkaasti haluatte talon :). Ei varmaan ihan hirveän paljon alle kannata tarjota jos ette halua että joku muu nappaa. Sadastatonnista lähtisin siis siinä tapauksessa.
 

Yhteistyössä