Mitä mieltä tästä talosta?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
v
Ostaisitteko?

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12815560732210&itemcmd=move13&listSize=25&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1379859
 
Non compos mentis
Sivun lopussa on noita paljon lyhyempiä linkkejä noihin kohteisiin. Voisitteko käyttää niitä? Kiitos. En ostaisi. Minulle ei riitä, että löytyy tie perille. Vaadin ympäristöltä hieman muutakin.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Sivun lopussa on noita paljon lyhyempiä linkkejä noihin kohteisiin. Voisitteko käyttää niitä? Kiitos. En ostaisi. Minulle ei riitä, että löytyy tie perille. Vaadin ympäristöltä hieman muutakin.
Miksi tarvitsee lyhyemmän linkin tuo aukee sitä klikkaamalla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Sivun lopussa on noita paljon lyhyempiä linkkejä noihin kohteisiin. Voisitteko käyttää niitä? Kiitos. En ostaisi. Minulle ei riitä, että löytyy tie perille. Vaadin ympäristöltä hieman muutakin.
No mitä sinä vaadit ympäristöltä? Tuo on itseasiassa aika kivalla paikalla.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Sivun lopussa on noita paljon lyhyempiä linkkejä noihin kohteisiin. Voisitteko käyttää niitä? Kiitos. En ostaisi. Minulle ei riitä, että löytyy tie perille. Vaadin ympäristöltä hieman muutakin.
Miksi tarvitsee lyhyemmän linkin tuo aukee sitä klikkaamalla?
Koska joskus nuo pitemmät linkit katkeavat, eivätkä toimi. Mitä lyhyempi, sitä parempi. Olen aika varma, että on hyvää nettikäytäntöä tarjota lyhyt linkki, jos mahdollista. Ihmiset palstailevat puhelimilla yms. Se on vain parempi niin. Toisekseen, sivuston tarjoama linkki pysyy samana niin kauan kuin kohde on tarjolla eli toimivuus taattu.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Sivun lopussa on noita paljon lyhyempiä linkkejä noihin kohteisiin. Voisitteko käyttää niitä? Kiitos. En ostaisi. Minulle ei riitä, että löytyy tie perille. Vaadin ympäristöltä hieman muutakin.
No mitä sinä vaadit ympäristöltä? Tuo on itseasiassa aika kivalla paikalla.
Postinumerosta päätellen jossain aivan liian pohjoisessa. Helsinki on käynyt pieneksi, miten sitten jokin Liminka?
 
vieras
Talo kelpais kyllä, mutta en pidä noista uusista asuinalueista, näkyy pitkälle joka suuntaan ja kaikki liian "laitetun" näköistä. Olihan tuossa yhdellä suunnalla joku metsikkö, mutta silti. Lisäksi pieni vuokratontti.
 
vieras
Sijainti ISO MIINUS.

Seiniä maalailisin ja jotain pientä vaihtaisin sisällä, aika tylsä, mutta siinä on se etu, että voi pinnat laittaa mieleisekseen.
Sauna oli todella likainen noin uudeksi taloksi.
Kammottavat pihavalaisimet, ne vaihtaisin heti.
Piha on tylsä, mutta kelpaa, jos tuossa on riittävän paksu ruokamultakerros... mut ei kai noin pohjosessa oikein mikään kiva enää kasvakaan.
 
Mun mielestä ihana. Avara ja kauniit vaaleat sävyt. Itse kyllä maalaisin ja tapetoisin, koska etenkin tuo hiekkabeige väri tökkää. Olohuone on kyllä aika pieni, mutta kun ylhäälläkin on tuollainen aulatila, niin oikein mainio. Ja onhan tuossa olkkarin yhteydessä tuo ruokailutila.
 

Yhteistyössä