Mitä mieltä uuden Kaksplussan lukijan kommentista "Minullekin kävi niin"?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup"
Edellisessä kaksplussassa oli kolumni ja kolumnisti siis kertoi itse pitkästä imetyksestää otsikolla Niin vain kävi ja tuo lukijan kommentti koskee samaa asiaa. Imettää 3vuotiasta kuopusta ja edellistä lastaan imettänyt 2v4kk ikäiseksi.
 
ok
[QUOTE="alkup";23547545]Edellisessä kaksplussassa oli kolumni ja kolumnisti siis kertoi itse pitkästä imetyksestää otsikolla Niin vain kävi ja tuo lukijan kommentti koskee samaa asiaa. Imettää 3vuotiasta kuopusta ja edellistä lastaan imettänyt 2v4kk ikäiseksi.[/QUOTE]

Jaa. Mun mielestä tuo on ihan ok, vois kyllä alkaa lopetella.
 
vrs
[QUOTE="alkup";23547545]Edellisessä kaksplussassa oli kolumni ja kolumnisti siis kertoi itse pitkästä imetyksestää otsikolla Niin vain kävi ja tuo lukijan kommentti koskee samaa asiaa. Imettää 3vuotiasta kuopusta ja edellistä lastaan imettänyt 2v4kk ikäiseksi.[/QUOTE]

Mitä mieltä tuosta nyt pitäisi olla? Hienoahan tuo, mutta mikä on ap:n pointti...?
 
"noo"
jokainen tekee niinkuin tykkää. ja musta toi imetys on jokaisen henk.koht. asia. mutta mä en jaksaisi imettää noin kauaa, mulle puol vuottakin teki tiukkaa.
en kyllä ymmärtäny mikä oli ap:n pointti.:D
 

Yhteistyössä