Mitä mieltä, voiko tämän värisen mekon laittaa häihin??

  • Viestiketjun aloittaja hip
  • Ensimmäinen viesti
hip
Kyse ei siis ole tästä mekosta, merkki on kyllä myös vila. Ja väri, väri on aika lailla sama kuin kuvan mekossa. Onko liian "valkoinen". Mekkohan ei siis ole valkoinen vaan helmiäisen värinen, vaalea rosa, hento väri. Mutta jossain valossa saattaa näyttää valkoiselta. Voiko sen laittaa siis häihin??

http://bubbleroom.fi/product/vila/33546/fransa-dress.aspx
 
Vilalla oli tänä keväänä mallistossa monessa mallissa värivaihtoehtona puuteripinkki. Ei mielestäni sovi häävieraan vaatteeksi.

Tai sitten se pitäisi asustaa tosi räväkästi esim. jollain aniliinin punaisella vyöllä ja hartiahuivilla, sekä isoilla, värikkäillä näyttävillä koruilla. Enkä mä siltikään tykkäisi.
 
myy
Minä en laittais, mun mielestä on ehdottomasti liian vaalea, jos haluaa sitä pukeutumisetikettiä noudattaa että ei valkoista pukua muilla kuin morsiammella. Tuon sävyinen voisi helposti olla vaikka morsiuspuku, "roosaan taitetun valkoinen" samaan tyyliin kuin norsunluun värinen tai luonnon valkoinen.
 
En laittaisi. Liian valkoinen. Jos morsian on hyvä ystäväsi/läheinen, kysy hänen mielipidettä. Itse olin rakkaan ystäväni häissä kermanvärisessä mekossa, (turkoosi huivi ja laukku häivytti kivasti mekon väriä) ja soitin ystävälleni ensin mitä mieltä hän on.
 

Yhteistyössä