Mitä muistatte toisista palstalaisista? Nimiä+ehkä jotain muuta? Myös harmaat lasketaan mukaan!

  • Viestiketjun aloittaja Los Angela
  • Ensimmäinen viesti
Los Angela
Mä en oo ollu palstalla ku pari viikkoa mutta nää on jääny mieleen:
Timppa-yks harvoista miehistä täällä ja vaikuttaa aikas tavikselta.
Herra Majuri-Ääliö ja sen mielipiteet järkyttää mua. Tais olla sitä mieltä että sektioita ei pitäisi tehdä vaan pitäis antaa luonnon päättää ketkä selviytyy. Musta vähän turhan radigaali.
Huumekoira: Helluntalainen ja näytti jossain kuvassa aika nuorelta ikäisekseen.
Grace: Kaunis ja taisi myös olla uskovainen... Jotain rukouspyyntöjä pyydysteli..
Tuulimyllynlämmittäjä-Naimisissa ja jostain kommentista ajattelin ettei varmaan usko jumalaan ja on aikas kova filosofoimaan
trolli-Islamivastainen keskustelu jäi eiliseltä mieleen. monessa asiassa olin samaa mieltä hänen kanssaan niissä keskusteluissa.
Lunatic-aina palstalla mutten oikeen muuta muista
Myrkky Imperial ym muistan nimen ja Bad Virgin Hyytikyppynen ja Lilii Lisänimetönkin usein ovat palstalla... MUTTA MITÄ TEILLÄ ON PÄÄLIMMÄISENÄ JÄÄNYT MUISTA MIELEEN?
 
vanha
Vanha ei muista kuin Keittiönoidan, Kotona Kirves Kädessä, Bad Virgin, Savanna ja hänen muut nimimerkkinsä, Turkilmas ja Rukoilijasirkka. Kaikki muut vaikuttavat ok paitsi Savanna on aika outo. Niin ja Jätkästä tai Timpasta ei ole selkoa, onko ok vai ei.
 
vieras
mä muistan mitä ihmeellisimpiä asioita :D mulle jää aina pelottavan tarkasti mieleen sellaset ns "sivulauseina" tarkotetut jutut. samoten nimet jne.
muistan esim huumekoiran lasten nimet, vaikkei varsinaisesti niitä täällä ole "huudellutkaan".
 
ap
Niin joo Savannasta on jääny mieleen että tekee usein omia keskusteluja ja harvemmin kirjottelee toisten otsikoitten alle. Jätkästä muistan myös sen ettei kuvassa ollutkaan ihan niin jätkä kuin kuvittelin.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Los Angela:
Mä en oo ollu palstalla ku pari viikkoa mutta nää on jääny mieleen:
Timppa-yks harvoista miehistä täällä ja vaikuttaa aikas tavikselta.
Herra Majuri-Ääliö ja sen mielipiteet järkyttää mua. Tais olla sitä mieltä että sektioita ei pitäisi tehdä vaan pitäis antaa luonnon päättää ketkä selviytyy. Musta vähän turhan radigaali.
Huumekoira: Helluntalainen ja näytti jossain kuvassa aika nuorelta ikäisekseen.
Grace: Kaunis ja taisi myös olla uskovainen... Jotain rukouspyyntöjä pyydysteli..
Tuulimyllynlämmittäjä-Naimisissa ja jostain kommentista ajattelin ettei varmaan usko jumalaan ja on aikas kova filosofoimaan
trolli-Islamivastainen keskustelu jäi eiliseltä mieleen. monessa asiassa olin samaa mieltä hänen kanssaan niissä keskusteluissa.
Lunatic-aina palstalla mutten oikeen muuta muista
Myrkky Imperial ym muistan nimen ja Bad Virgin Hyytikyppynen ja Lilii Lisänimetönkin usein ovat palstalla... MUTTA MITÄ TEILLÄ ON PÄÄLIMMÄISENÄ JÄÄNYT MUISTA MIELEEN?

Kiitos taas luottamuksesta :kieh: :kieh:
 
sama vieras
niin ja esim bad virgin sanoi täällä nimekseen jonkun muun kuin facebookissa. toki voi olla että on tyyliin "kaija marjatta makkola" ja marjatta kutsumanimi ja sanoi täällä tuon etunimensä. jäi vaan mieleen =)

savannan ja miehensä palkat on jääneet myös mieleen, vaikkei niitä ole kovinkaan monesti suoraan sanonut... mutta kierrellen ne pisti silmään kun haulla etsin muiden laina-aikoja ja rahasummia.
 
vanha
Mä muistan aina Heilan ja hänen iänikuiset juttunsa siitä, miten hänellä on salarakkaana naimisissa oleva poliisi. Huoh.

Ja tämä on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen, oikein pistin kirjanmerkkeihin:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1181539
 
Anne
Alkuperäinen kirjoittaja vanha:
Mä muistan aina Heilan ja hänen iänikuiset juttunsa siitä, miten hänellä on salarakkaana naimisissa oleva poliisi. Huoh.

Ja tämä on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen, oikein pistin kirjanmerkkeihin:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1181539
Ei hemmetti :D Ei pysty ku räkättämään täällä kippuras :D
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
miksi on tärkeää tietää oikeat nimet ja lasten nimet? Ei mua kiinnosta, mua kiinnostaa enemmän paljastukset.
ei olekaan tärkeää. kuten sanoin: mulla jää mieleen ne vähemmän tärkeät jutut, ne ns sivulauseessa tai kierretteln jossain sanotut. en niitä mitenkään pänttää tai mitään, ne vaan sattuu jäämään jostainsyystä mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Alkuperäinen kirjoittaja vanha:
Mä muistan aina Heilan ja hänen iänikuiset juttunsa siitä, miten hänellä on salarakkaana naimisissa oleva poliisi. Huoh.

Ja tämä on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen, oikein pistin kirjanmerkkeihin:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1181539
Ei hemmetti :D Ei pysty ku räkättämään täällä kippuras :D
jösses mikä ketju :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä