mitä MUN MIEHEN päässä liikkuu???

ehkä
se halusi vain runkata! Kyllä mullekkin seksi kelpaa, mutta joskus haluan hoitaa homman ihan itse, you know? vain minä ja minun nautinto, ei huomioitavana aina toisenkin nautinto. Itse asiassa taidan mennä myös suihkuun vaikka munaakin olisi tarjolla
 
vieras ap
en mä kehtaa, kun ei mua huomannut :'( ja se pitää aika suihkussa ja vessassa käydessään puhelinta mukana, ihan kun salais jotain, ettei pääse katsomaan mitä siellä on. :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:12 vieras ap kirjoitti:
en mä kehtaa, kun ei mua huomannut :'( ja se pitää aika suihkussa ja vessassa käydessään puhelinta mukana, ihan kun salais jotain, ettei pääse katsomaan mitä siellä on. :'(
aika selvä pettämisen merkki.. itse älysin ton kännykän tärkeyden ja salailun vasta siinä vaiheessa kun miehen suhde tuli julki.. :/
 
vieras ap
juttelin miehen kanssa, ei kuulemma ole toista, ottaa puhelimen mukaan sen takia koska se soi kuitenkin just kun on vessassa tai suihkussa :eek: mutta ihmettelin tuossa kun puhelin soi ja mies ei vastannut,samassa lähti viemään roskia :whistle:

voi elämä!! :'(
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:19 vieras ap kirjoitti:
juttelin miehen kanssa, ei kuulemma ole toista, ottaa puhelimen mukaan sen takia koska se soi kuitenkin just kun on vessassa tai suihkussa :eek: mutta ihmettelin tuossa kun puhelin soi ja mies ei vastannut,samassa lähti viemään roskia :whistle:

voi elämä!! :'(
No hei haloo! No kysyitkö miksei vastannu siihen?! Selkeet merkit näkyy kyllä :(
 
vieras ap
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:26 mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:19 vieras ap kirjoitti:
juttelin miehen kanssa, ei kuulemma ole toista, ottaa puhelimen mukaan sen takia koska se soi kuitenkin just kun on vessassa tai suihkussa :eek: mutta ihmettelin tuossa kun puhelin soi ja mies ei vastannut,samassa lähti viemään roskia :whistle:

voi elämä!! :'(
No hei haloo! No kysyitkö miksei vastannu siihen?! Selkeet merkit näkyy kyllä :(
ei kuulemma jaksanut löpistä ISÄNSÄ kanssa :ashamed: ja edelleen torjuu meikäläisen. oon nyt puoli päivää kulkenut tyrkyllä täällä vähissä hepeneissä ja ei. kysyin asiasta, sanoi ettei suakaan aina haluta :eek:

voi helkkari mitä mä teen!?
 
:hug: AP:LLE

Juuri nuo merkit oli miehelläni kun hän petti. Toi runkkaus vain vähän ihme, jos hän uudelta sais niin miksi pitäis runkata? Katso hänen puhelimestaan kuka soitti, ei tuollaista tarvi kestää! Et ole hänen arvoisensa jos hän noin tekee. Onko teillä yhteisiä lapsia? :hug: :hug:
 
sucks
OSANOTTONI jo etukäteen!Taidan olla itse liian epäileväinen,mutta nuo merkit viittaa johonkin salailuun. (ei välttämättä toiseen naiseen, ainakaan siinä mielessä)mutta jotain on pielessä.

Kurja että välillänne on jokin muuri nyt, puhuminen auttaisi, mutta miehesi ei taida juuri nyt kyetä siihen? Onko hän muutoin läheinen, osoittaa hellyyttä ym.?
Harmittaa tollaiset kakslahkeiset jotka ei voi olla suoraselkäisiä! (ja tietty löytyy niitä naisistakin). Täällä tällänen girlpower-halaus sulle
:hug: ! Tsemppiä! U don´t have to take it!
 
Omituista tosiaan.

Ottaa nyt puhelimen mukaan ja sitten ei kuitenkaan siihen vastaa. Luulempa hänen salaavan jotain, vaikka otan minäkin puhelimen mukaan suihkuun (lue samaan tilaan),jos odotan jotain tärkeää puhelua... Mullakun ei ole täällä kotona ketään,joka voisi sen sinne kiikuttaa. Tai no joo,on muksut,mut ei ne juuri tohon puhelimeen mitenkään reagoi.

Laitappa ukko tenttiin,vaikka tuskin se mitään myöntää tehneensä. Tai yritä tutkia se puhelin vaikka silloin,kun se nukkuu. Se tosin taitaa olla rikos mennä toisen puhelinta urkkimaan. Mutta hätä ei lue lakia...
:ashamed:

Kauanko tätä on jatkunut? Siis tuota puhelimen kanssa kulkemista...
Ite kanssa sain selville lasten isästä kaikenlaista lukemalla puhelinta,vaikka kyse ei ollutkaan toisesta naisesta (tai miehestä). Mut erohan siitä seurasi,kun valheessa olin saanut elää. :headwall:
 
lisko
Siis onko joku niin tärkeä, että jopa wc-istunnolla ja suihkussa pitää vastata puhelimeen ? =)
Ap:lle pahoittelut, vaikka mistään kurjasta ei olisikaan kyse. Vie voimia, että joutuu epäilemään. Kertoisipa mies mistä kyse. Ehkä hän on vain stressaantunut, silloin ihminen voi käyttäytyä oudosti ilman mitään hyvää syytä.
 
lisko
Siis onko joku niin tärkeä, että jopa wc-istunnolla ja suihkussa pitää vastata puhelimeen ? =)
Ap:lle pahoittelut, vaikka mistään kurjasta ei olisikaan kyse. Vie voimia, että joutuu epäilemään. Kertoisipa mies mistä kyse. Ehkä hän on vain stressaantunut, silloin ihminen voi käyttäytyä oudosti ilman mitään hyvää syytä.
 
nakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 19:12 lisko kirjoitti:
Siis onko joku niin tärkeä, että jopa wc-istunnolla ja suihkussa pitää vastata puhelimeen ? =)
Ap:lle pahoittelut, vaikka mistään kurjasta ei olisikaan kyse. Vie voimia, että joutuu epäilemään. Kertoisipa mies mistä kyse. Ehkä hän on vain stressaantunut, silloin ihminen voi käyttäytyä oudosti ilman mitään hyvää syytä.
Juu, on niin tärkeä. Nimittäin sen ajan, kun lapsi oli elinsiirtojonossa. Sen jälkeen puhelin on saanut kyllä soida itsekseen, jos soi silloin kun olen suihkussa tai vessassa :whistle:
 

Yhteistyössä