mitä muu perhe tekee

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Mies istuu toisella koneella, 12v pela pleikkaria ja muut lapset katsovat vieressä. pelissä on k-11, joten vain tuo vanhin poika saa pelata, muut saa katsoa.
meillä ikäraja kyllä koskee katsojiakin. ei tosin noita ikärajoja tarvi miettiä, kun ei meidän huushollista löydy k 18 pelejä, mutta jos olisi ja vaikka mies tai vanhin tyttö kyläillesään pelaisi niin ei alaikäiset edes katsoisi. Saman soveltaisin myös muihin ikärajoihin myös katsojille
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Mies istuu toisella koneella, 12v pela pleikkaria ja muut lapset katsovat vieressä. pelissä on k-11, joten vain tuo vanhin poika saa pelata, muut saa katsoa.
Eikös se katsominen ole ihan "yhtä haitallista" kun se palaaminenkin, jos se syy siihen pelikieltoon on tuo ikäraja? (Eriasia siis kun se, että nuoremmilla ei taito ei riitä pelin palaamiseen vielä )

Ja ap kysymykseen vastaus: Mies on töissä, lapset nukkuvat.
 
kinuski
Kuopus just näköjään heräs, samoin kissa, koira makaa sohvalla, esikoinen on naapurissa kaverillaan yökylässä, mies lähti erittäin hyvän tuulisena töihin (sillä piti olla lomaa, mutta pomo ilmotti eilen illalla että töihin pitää mennä) ja mä juon tässä aamu kahvia ja yritän heräillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alexandraana:
Alkuperäinen kirjoittaja meeri:
nukkuvat..itse juon aamukahvia..olin jo aamusella autokoulussa ajelemassa..2vaihe tänään..vajaa 2n tunnin päästä takas,teoriaan ja radalle..

mitä tohon kakkosvaiheeseen kaikkee kuuluu kun ensi viikolla sinne täytyis mennä?
:D
Mulla kuuluu muistaakseni jotain teoriatunteja, sitten liukastelu radalla, sit käytiin semmosessa ihme ajoturva-talossa (tätä tuskin muualla kuin Vantaalla) ja sit oli semmonen ajo autokoulun opettajan kanssa missä ajettiin sama keikka kahteen kertaan ja keikkojen välissä opettaja anto taloudellisen ajon neuvoja. Niin ja siis seurattiin bensan kulutusta kummallakin kierroksella.
Tämä vuonna 2002.

 

Yhteistyössä