Mitä muutoksia elämässäsi on tapahtunut sen jälkeen kun aloitit palstailun

Kun aloitin palstailun, olin raskaana ja typerässä työpaikassa. Nyt muksuja on kaksi, poitsu 9-v. ja tyty 8-v. Opiskelen uuteen ammattiin, joka on ehdottomasti mun alaani. Valmistun vasta ensi vuonna. Asumme samassa asunnossa kuin muinaishysterian aikaan. Puolisokin on pysynyt samana kaikki nämä vuodet.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: D-mamma ja Rontto
Valmistuin, toiselle alalle, tehny töitä ja töitä ja töitä, koirat lisäntys ja aloin hupsista uudellee kasvattaa sitä käväsin pumpun korjaukses, ne muuten lupas et uus läppä läpättää reilusti yli 100v. likka on kasvanu nii ja erottuki tuli siin se 16v tiivistettynä :)
 
Spencer Hastings
Aloitin palstailun kun olin 19v ja HYVIN kujalla. Kaikki on muuttunut siitä, paitsi edelleen samassa työssä ja sama mies tuos pörrää :D
Palstan tuomia muutoksia on pari ihanaa ystävää, joiden kanssa jutellaan päivittäin ja on vietetty ihan livenäkin aikaa.
 
hmm..Sälli oli silloin 12v Likka 8v ja Neiti 6kk, eli olin kotona, ja kaks alakoululaista oli lisäksi.

nyt Sälli on 21v ja rakastunut, asuskellut reilun kuukauden nyt ruotsissa, Likka on 17v ja opiskelee haaveammattiinsa lastenohjaajaksi ja asuu viikot asuntolassa ja Neiti on 9v reipas kolmosluokkalainen

itse olin siis alkuun kotona, sitten menin töihin,jossa olen edelleenkin, tosin nyt sairaslomalla ja maanantaina meen vajaakuntoisen terveystarkastukseen ja laitetaan asiat vireille et pääsisin kuntoutukseen ja ammatinvaihtoon. (kaks leikkausta tehty käteen ja kivut jne vaan pahenee..ei oo enää keittiöhommat mua varten)

et ihan pienen pientä muutosta tapahtunut :xmas: ai mut joo ukko on sama, ja HPK paras :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: D-mamma
Olen muuttanut, vaihtanut ammattia ja haudannut äitini. Suurin muutos on kuitenkin sellainen, mikä ei näy ulospäin. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen onnellinen.
Onnelisuudesta tykkään. Muistakin hyvistä muutoksista.



Palstailun aloittamisen jälkeen mä olen saanut kuopukseni, muuttanut, muuttanut ja muuttanut. Aloitin uudelleen kirjoittamisen ja sitten lopetinkin sen. Aloitin uuden alan opinnot ja ne on vielä kesken. Lähdin kokeilemaan etä-äitiyttä, kun työ vei arkipäiviksi kauemmas. Sain uusia ystäviä, burnoutin, koiran. Ei välttämättä tässä järjestyksessä.
 
Mulla on vaihtunut mies, asunto (ja kohta vaihtuu taas, siis asunto, miehen ajattelin pitää samana, mieluiten loppuikäni. :heart:) ja olen menettänyt toistaiseksi työkykyni, uudelleenkoulutusta odottelen. Ehkä sairaseläke jossain vaiheessa, ja liikkumisen apuvälineitä on jo, ja lisääntyvät tulevaisuudessa, johtuen Ehlers-Danlosin syndroomastani.

Mutta en ole koskaan ollut näin onnellinen kuin nyt, koko elämäni aikana. Keho rapistuu, sydän kieriskelee onnessa. =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
varmaan isoin on ero eksästä joka vieläkin on mun rakkain ja tärkein ystävä ja toisin päin, i hope :D
yksin asuminen, lasten kanssa omilleen opetteleminen, uusi rakkaus ja avoliitto.
Kerrostalo slummissa opettelemaan asuminen ja tulevaisuuden haaveet :D
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
No kaikki pojat ovat jo aikuisia ja ovat muuttaneet pois kotoa.
2 vuotta sitten tuli yksi perheenjäsen lisää, kissa :)
Viime tammikuussa vihdoin päästiin muuttamaan pois epäkäytännöllisestä 2-tason asunnosta :)
Työelämässä en ole, olen nuorimmaiseni omaishoitaja.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Kun mie aloitin palstailun alkuvuodesta 2001, olin 6 lapsen äiti. Nyt mulla on 11 lasta ja karvainen, 4-jalkainen kuopus, naukuva ja parasta aikaa talvikarvaa keräävä kissavauva. Siinäpä ne tärkeimmät. Muuten elämä vie samaa rataa - eihän tää yhteiskunta niin pyöri, että liiat asiat liikaa muuttuisi ;)
 
Koin henkisen heraamisen ja huomasin ettei Suomi-miehista ole mihinkaan, vaihdoin puolikuolleen, sairaan miehen ulkolaiseen, huomattavasti iakkaampaan ja sitten nuorempaan, eri maasta siis tietenkin ja paukautin naimisiin ihan vain oleskeluluvan toivossa miehelle. :saint: :LOL:

Eli eipa tassa kummempia.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.

Yhteistyössä