Mitä muutoksia elämässäsi on tapahtunut sen jälkeen kun aloitit palstailun

HeiliKarjalasta
Siitä kun aloitin palstailun.. Vuosituhannen vaihteessa vissiin.. Niin olen saanut esikoisen, mennyt naimisiin, jäänyt leskeksi, elänyt sinkkuna muutaman vuoden, saanut uuden miehen, saanut lisää lapsia, saanut taas lisää lapsia, lisää lapsia ja lisää lapsia, menettänyt työpaikkani, päässyt opiskelemaan, rakentanut talon, hankkinut koiran.. Elänyt täyttä elämää aina vaan ja olen hyvin onnellinen, edelleenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: D-mamma
rffz
Palstailu ei oikeastaan ole muuttanut mitää elämässäni, mutta aloittamisen jälkee aika paljonkin on muuttunut. Niistä vähäisintä ei varmastikkaan ole aikaan saanut kaksi lastani, joista vanhempi jo koululainen.
 
Vanhempani sairastui syöpään ja ovat kuolleet, mulla on kipuja siellä sun täällä ja olen tällä hetkellä kuntouttavassa työtoiminnassa. Muuten elämä on kivaa. Naimisissa saman miehen kanssa kun aloitin palstailun eikä lapsia vieläkään.
 
Viimeksi muokattu:
jaa-a, sain tuon kuopuksen (-06) erosin, muutin, menin kihloihin, muutin, menin naimisiin, erosin, muutin, olin perheen kans tv-sarjassa, aloin seurustella, muutin, vaihdoin työpaikkaa.. sairauksia tullut vähän lisää, syöpä on edelleen ja kontrolleissa ravaan 2-4x vuodella ja lonkissa nivelrikko.. eipä tuon ihmeempää-ihan jees
 
Olen saanut kolme ihanaa lasta ja edennyt työpaikan vastaavaksi ohjaajaksi:cool:

Noei, ihmissuhteiden osalta muutoksia on tietenkin pariin vuoteen mahtunut, mutta onneksi ei lapsia tai naimisiinmenoa. On vain vahvistunut tunne, että haluan elää vapaana vielä pitkän aikaa.
 
Sitten vähän syvällisemmin.
Aloitin palstailin v. 2002 muistaakseni, sen jälkeen olen saanut tyttären (01) lisäksi kaksi poikaa, 03 ja 08.
Erosin 05 ja tapasin uuden miehen samana vuonna. Luulin että tulen aina taikaiskusta raskaaksi, ei se sitten mennytkään niin.
Useita keskenmenoja vuosina 06-07, ennen sitä virallista isointa plussaa.
Vaihdoin ammattia lennosta, tein töitä opiskelun ohessa, töihin tyyliin 21.30, töistä pois 7 ja siitä kouluun ja sama uusiksi :D
Ero nuorimman isästä, joka tosiaan on paras ystävä vielä tänä päivänä, opetteleminen elämään opiskelijana tuilla, ilman apua.
Tietoisuus siitä etten tiedäkkään kaikkea, enkä olekkaan aina se joka sanoo viimeisen sanan.
Opettelua elämään ja tuntemaan itsensä, oma kasvamisprosessi.
Uusi rakkaus, uudet arvot, uusi nöyrempi asenne elämään.
Elämä on, aika ihanaa, kuitenkin :)
 

Yhteistyössä