mitä odottaa tulevaisuudelta

Mulla on "ongelma".. rakastan miestäni.. ollaan reilu vuosi oltu yhdessä.. aikoinaan kun aloitettiin tutustumaan niin puhuttiin tulevaisuuden haaveista.. mieheni silloin kertoi että haluaisi löytää emännän ja mahdollisesti perustaa jossain vaiheessa perhettä kera lapsien..

Siitä meni sitten aikaa ennenkuin alettiin seurustelemaan. Elämme kaukosuhteessa. Mulle tämä kaukosuhde on henkisesti raskas kun silloin kun olen mieheni luona niin olen erossa lemmikeistäni mutta kotona ollessa on taas ikävä miestäni. Olen miehelleni kertonut että tämä on raskasta.. viime syksynä puhuttiin asioista ja yhteen muuttamisesta (tai lähinnä sellaisesta kokeilu jaksosta minkälaista ois asua yhdessä. Olisin voinut muutaman kk työharjoittelun suorittaa hänen luotaan) mutta asiat ei ole edennyt mihinkään. Tuntuu että mieheni ei tee mitään sen eteen että asiat etenisi. Tuntuu että hän on vain töissä koko ajan eikä edes mieti tulevaisuutta.

Yritin muutama viikko sitten kysyä uudestaan hänen tulevaisuuden haaveista mutta vastaus oli en tiedä..

Mitä ihmettä voin tehdä vai voinko mitään?... onko mun tyydyttävä vaan tähän etäsuhteeseen joka raastaa mun henkistä jaksavuutta koko ajan..
 

Yhteistyössä