Mitä ohjelma tänään?:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Mulla.

Klo 10 ensimmäiset treffit ja 2 kokousta tänään, sitten menen ostaman itselle kenkiä ja takin, ehkä jotain muutakin. Sitten haen lapsia. Tulen pakkamaan 4-5 lähetystä. Se riipu ritääkö tavara, kun joulun takia mun kaupassa ruhkaa ja tukuissa. Sitten lapset menee isän luo. Me mennään vauvan ja miehen kanssa rentoutumaan ravintolaan ja sitten kotiin katsomaan joku hyvää elokuva:)
 
IhanaValo
Hei! Ei varmaan mitään ohjelmaa, kotihommia vaan, tiskausta ja pyykkäystä :)
Ehkä netistä kattelen joululahjoja, ja kuhan mies herää (oli yön töissä) ja lapset pääsee koulusta ja hoidosta mennään varmaan miun vanhempien luo yökylään.
 
"Zap"
Tässä viskillä terästettyä aamukahvia vetelen, kohta korkkaan punkun ja odottelen milloin lähibupi aukeaa, että pääsee pariin palaveriin yhteistyökumppaneiden kanssa.
 
"vieras"
Täytyy myös käydä ostamassa talvitakki ja kengät, sen jälkeen käyn jossain kivassa paikassa syömässä ja sitten menenkin shoppailemaan meikkejä ja tuoksuja. Myös jotain kivoja koruja olisi tarkoitus löytää. Ihana shoppailupäivä siis tulossa! Jos vain ehdin niin vaatteitakin pitäisi ostaa.. joululahjoista nyt puhumattakaan. Saa nähdä ehdinkö kaikkea.
 
Työporukan saunailta/pikkujoulut :) Mies kattelee lasten kanssa kotona ice agea, ja jos lunta on tarpeeksi, menevät kuulemma pulkkamäkeen.

Ja keli on tollanen perus talvimyrsky, niin mun täytyy pohtia mitkä kengät laitan...
 
"vieras"
Lomapäivä, vein lapset päiväkotiin ja lenkitin samalla koiran, nyt siivoilen kotona ja sitten lähden asioille. Sitten luvassa lounastreffit mieheni kanssa eli käydään syömässä jotain hyvää ja tullaan kotiin 'jälkiruualle' (harvinaista herkkua viettää hetki kahden ilman lapsia).
 
Töitä kahden jutun verran, kotitöitä enemmän (olen aloittanut joulusiivot ja -koristelun). sairastuvan hoitoa, kokkausta, leivontaa, teinipojan ja miniän käskyttämistä (siivoilevat ja koristavat pihaa).

Illalla olisi joulukadun avajaiset, mutta niin moni meillä kipeänä, että taitaa jäädä väliin... ellei jutunteko siitä jää minulle. Sitten "pakko" mennä.
:)
 
Tässä mietin ketä houkuttelisin huomenissa viettämään pikkujouluja, pitäis varmaan vähän myös siivota kun nuo koiranpennut saa melko kaaoksen aikaan.. Iltasella ajattelin viettää tytön kanssa tyttöjen iltaa ja katsoa jonkun elokuvan likka kainalossa sohvalla läsöttäen. Joulukalenterit muuten kans on vielä ostamati meillä :(
 

Yhteistyössä