Mitä ohjelmassa illalla?

Alkuperäinen kirjoittaja ahaaa:
ihan ok muuten joo, mut en kyl yhtään tajuu ihmistä kuka vie lapsensa päiväkotiin yöks et pääsee ryyppään!!!!!? ootko ihan terve?
miksei mee kans mummolleen? :O
Taidat olla sellainen joka osaa kirjoittaa muttei lukea :LOL:

Enkä mä RYYPPÄÄ vaikka siideriä aionkin juoda.
 
ahaaa
Alkuperäinen kirjoittaja ahaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Rupes ärsyttää:
Eiks sul oo perhettä? Mä en pääse kavereille vaik haluaisin... oon ihan kade.... Sillee hyvällä...
On mulla mies ja kaksi lasta.
Mihin ne menee? Kuka niitä kaikkia kolmea hoitaa?? Voiks meidänkin lapset tulla teille hoitoon...
Mies menee töihin, sitä ei tarvitse hoitaa :LOL:

Esikoinen menee yöksi päiväkotiin ja kuopus isovanhemmille.

En taida ottaa kenenkään lapsia hoitoon, sori :saint:
ihan ok muuten joo, mut en kyl yhtään tajuu ihmistä kuka vie lapsensa päiväkotiin yöks et pääsee ryyppään!!!!!? ootko ihan terve?
miksei mee kans mummolleen? :O
sorry kauheesti luin sen toisen kommentin nyt vasta! "nolo"
mut tosi kivalta kuulostaa et tollasiakin päiväkodissa joskus :) sorry viel...
 
ahaaa
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaaa:
ihan ok muuten joo, mut en kyl yhtään tajuu ihmistä kuka vie lapsensa päiväkotiin yöks et pääsee ryyppään!!!!!? ootko ihan terve?
miksei mee kans mummolleen? :O
Taidat olla sellainen joka osaa kirjoittaa muttei lukea :LOL:

Enkä mä RYYPPÄÄ vaikka siideriä aionkin juoda.
juu osaan kirjottaa mut en näköjään lukea, heh..
ja kyl mä "ryyppään" kun menen juomaan.. ja kunnolla juonkin kun niin harvoin, mut silti oon aina se "selvin" porukasta.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ahaaa:
juu osaan kirjottaa mut en näköjään lukea, heh..
ja kyl mä "ryyppään" kun menen juomaan.. ja kunnolla juonkin kun niin harvoin, mut silti oon aina se "selvin" porukasta.. :D
Mä juon silleen sivistyneesti :xmas: kun kaverilla on lapsetkin kotona.
 
vieras
Väsään itselle ja siipalle alkuruuaksi prosciuttosalaatin, siippa väsää meille täytetyt suippopaprikat + paistettuja bataatteja, punkun kera nautitaan. Jälkkäriksi seksiä mielellään. Tulisko töllöstä jotain katsottavaa? Tai sitten jutskataan niitä näitä.

Mukulat syötetty jo taivaallisen ihanalla rosamundamuussilla ja parhaimmalla nakkikastikkeella sekä parsalla. Mukulat hävinne omiin harrastuksiinsa joksikin aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Väsään itselle ja siipalle alkuruuaksi prosciuttosalaatin, siippa väsää meille täytetyt suippopaprikat + paistettuja bataatteja, punkun kera nautitaan. Jälkkäriksi seksiä mielellään. Tulisko töllöstä jotain katsottavaa? Tai sitten jutskataan niitä näitä.
Vau :p
 
ahaaa
vastataas itse kysymykseenkin :D eli meillä mies lähti radalla.com ja mä tulin just lasten kans ulkoo ja syötiin ja alan leikkiin muksujen kans, ja sit isompien lasten kans herkutellaan pitsaa ja namii iltapalan jälkeen ja kattelen ite viel jonku leffan kun toi vauva untenmailla. ja ens yön varmaan valvon, kun meidän vaavi tekee hampaita.. ja nyt kakkapyllyä peseen kun poitsu on näköjään valmis!

Hauskaa iltaa kaikille sekä v-loppua!!! :D
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miten tommosia eskarilaisille järjestetään? :eek: W-A-U! Miten täditkin sellaiseen suostuu? :)
Niin ja minä oon lasten kanssa illan kotona, mies iltatyössä. Väsyttää niin pirusti pitkän työviikon jälkeen, odotan, että lapset menisi nukkumaan ja pääsisin itsekin. Vauhdikas perjantai meillä ;)
 
Tiistaina on laskettuaika. Keskiviikkona synnärillä tehty kovakourainen sisätutkimus ja eilisestä saakka supistellu ja limaa tullut ihan hirveesti. Olin keskiviikkona jo melkein 3 sormelle auki ja kaula poissa... Tiistaina on sit aamusta kalvojen puhkaisu jos tää ei jatka etenemistään.
 

Yhteistyössä