Mitä olette ostaneet joululahjaksi vanhemmillenne?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mie tein anopille kaksi tyynyä...kun puhunut jo kauan et haluis uusia tyynyjä, äitille ja isälle vien ite tehtyjä laatikoita eli porkkana ja peruna ja lanttu....ei osaa enää ite tehä kun on dementikko...
Osta pesuaineita niitä tarvii aina ja laita nättiin koriin ja vaik sellofaaniin....tai pyyhkeitä torkkupeitto, saunatuoksuja..pefletit mukana...onhan näitä ideoita...
 
v
Omille vanhemmille ostin lasten kuvasta teetetyn hiirimaton, vähän erikoisempaa hilloa, josta tiedän vanhempieni tykkäävän ja joulukynttilä. Lapset teki myös omia paketteja omista askartelujutuista..
 
vv
Mun äitini saa lahjakortin kauneushoitolaan (ostettiin sisarusten kanssa yhdessä niin, että pääsee ainakin kahteen hoitoon). Isäni saa silkkikaulaliinan (toivoi sitä itse) ja kirjan. Anoppi saa mutteripannun ja appi radiolla varustetut kuulosuojaimet.
 
ap-
Ei olla ostettu mieheni kanssa mitään vanhemmillemme vaan mies on tehnyt rosterista kynttilä alustan mihin tulee marmori kynttilä, kahelle tuikulle paikka ja vielä laatta mihin kaiverrettu pieni runon pätkä. Kallis lahja on kun on rosterista kyse :D
 
gfgf
Isälle valokuva kehyksissä lapsenlapsesta, pari aluslakanaa ja lahjakortti "halpiskauppaan" mistä saa vaatteita ja taloustavaroita. On sairaseläkkeellä ja uusia vaatteita ei ole ostanut 15 vuoteen.
Äidille pyjama. Vanhemmat ovat siis eronneet, siksi isälle enemmän kun on köyhä ja lasta ei näe välillä viikkoihin.

Anopille ja appiukolle puserot.
 
Mie ostin mun äidille pyyhesetin, jossa on 8 kol pyyhkeitä.
Isälle piti ostaa porukalla siskojen kanssa lahjakortti optikkoliikkeeseen, mutta se meni mönkään... eli nyt pitäs sit iskälle keksiä jotain. Ehkä mie ostan hälle uuden kunnollisen paistinpannun tai sit jos jostain löytyis sellainen perus keittokirja, missä ei ois mitään ns hienosteluruokia vaan ihan peruspöperöitä. Tai topparukkaset.

Anopille ja apelle ostan perinteisesti ne pullot ja sit ehkä vähän suklaata, jotta saavat suut makeaksi.
 

Yhteistyössä