mitä olisit toivonut sairaalaan tuomisia

  • Viestiketjun aloittaja vierailulle
  • Ensimmäinen viesti
vierailulle
Eli mitä tekemistä voisi viedä äidille sairaalaan?

Ristisanatehtäviä, lukemista ja kudin hänellä on omasta takaa, mutta jotain kivaa tekemistä olisi kivaa viedä.

Kiitos vinkeistä ja onnea uusille äideille ja vauvoille!
 
November Rain
Karkkia oli kiva saada mm. Lakua (edistää myöskin mahan toimintaa) Ja itse olisin ainakin tykännyt, jos joku olisi tuonut liivinsuojuksia. Hyväntuoksuinen vähän ylellinen suihkugeeli piristää kummasti, kun käy suihkussa ja tuoksuu ihanalle. Nämä eivät nyt varsinaista tekemistä olleet.
 
Mun sairaalassa ainakin oli hyvät ruuat ja jääkaappi, josta sai mehuja, jukurtteja ym. milloin halusi. En siis oikein kaivannut mitään. Sain kukkia, mutta kämppiksen allergian takia ne oli laitettava käytävään. Ehkä mukavinta oli saada pienen pieni potkupuku, johon sitten puin lapsen lähtiessä. Mukaan varaamani kun oli tohon pukuun verrattuna jättisuuri. Ja karkkipussista tykkäsin minäkin:)
 
Minä toivoin :
- kanahampurilaista
- hedelmiä
- jugurttia (normaalia, soijayogurtit alkoi tökkimään)

Ja mitään en saanut..

Ja olisin toivonut, että minulle oltaisiin soitettu ja kysytty, mitä toivon. Kaverille soitin ja kysyin tuliaisvinkkejä, hän toivoin Valion mehukeittoa, ja sitä hän myös sai. Äidin toiveen kuuntelu voi olla äidille tärkeää.
 

Yhteistyössä