Mitä omassa lapsuudessa kattomia lastenohjelmia haluisit et vielä tulis telkkarista?

ll

Ja sit muista, että pikku kakkosessa oli joskus sellainen sarja, missä kaksoset (tyttä ja poika) ja heidän tekemisiään. Siis ihan oikeita ihmisiä. Ei mikää animaatio tai vastaava. Se oli kiva, mutta en vaan muista nimeä

niin ne jotka asu saaristossa, roosa ja roope, tai jotain sinne päin
 
VIERAS
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää ei oo lastenohjelma niinkään, mutta Nightrider vois tulla takas. Kattosin kyllä ihan varmasti. Michael Knight ja KIT...
Arvaa mikä musiikki mulla nyt sitten soi päässä. :snotty: :LOL:
Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, tii di di dii tii di di dii, DII DI DI DIT DIT DII!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää ei oo lastenohjelma niinkään, mutta Nightrider vois tulla takas. Kattosin kyllä ihan varmasti. Michael Knight ja KIT...
Arvaa mikä musiikki mulla nyt sitten soi päässä. :snotty: :LOL:
Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, tii di di dii tii di di dii, DII DI DI DIT DIT DII!!!!
:LOL:
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
mikä sen sarjan nimi oli joka tuli ehkä pikku kakkosessa se joku astrologia ja siinä oli se joku nukke ja nainen ? jonku tarinan taisivat kertoa?
Ei kait se ollut se "seitsemän palaa" jossa se nukke oli sellainen kinukki :D
juu just se! :D
löytyisköhä niitä jaksoja jostain? :D ois kiva kattoo pitkästä aikaa :D youtubesta en ainakaan löytäny..
 
Alkuperäinen kirjoittaja lapsi:
muumit, alfred j. kwak, smurffit, kaukometsän pakolaiset, budgie-iloinen pieni helikopteri, vili vilperi, barbababa, babar, fievel, richard scarryn touhukas maailma, kaapo, postimies pate, puuhapete
näitä mäkin kattelin, paitsi toi richard scarry oli sellanen mistä en tykänny. Ja se muuten näkyy nykyäänkin..

pikkukakkosen rölli ja pelle hermanni <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää ei oo lastenohjelma niinkään, mutta Nightrider vois tulla takas. Kattosin kyllä ihan varmasti. Michael Knight ja KIT...
Arvaa mikä musiikki mulla nyt sitten soi päässä. :snotty: :LOL:
Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, tii di di dii tii di di dii, DII DI DI DIT DIT DII!!!!
:LOL:
Eikä. Nyt soi mullaki...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsi:
muumit, alfred j. kwak, smurffit, kaukometsän pakolaiset, budgie-iloinen pieni helikopteri, vili vilperi, barbababa, babar, fievel, richard scarryn touhukas maailma, kaapo, postimies pate, puuhapete
näitä mäkin kattelin, paitsi toi richard scarry oli sellanen mistä en tykänny. Ja se muuten näkyy nykyäänkin..

pikkukakkosen rölli ja pelle hermanni <3
Rölli oli aikoinaan ihan huippu, paras suomalainen lastenohjelma varmaan ikinä.

Barbababat oli ihania myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää ei oo lastenohjelma niinkään, mutta Nightrider vois tulla takas. Kattosin kyllä ihan varmasti. Michael Knight ja KIT...
Arvaa mikä musiikki mulla nyt sitten soi päässä. :snotty: :LOL:
Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, tii di di dii tii di di dii, DII DI DI DIT DIT DII!!!!
:LOL:
Eikä. Nyt soi mullaki...
"kikkarapää kikkarapää , naisia metsästää" me laulettiin lapsena noin sitä :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää ei oo lastenohjelma niinkään, mutta Nightrider vois tulla takas. Kattosin kyllä ihan varmasti. Michael Knight ja KIT...
Arvaa mikä musiikki mulla nyt sitten soi päässä. :snotty: :LOL:
Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, Tit tidi tidi tidi tidi tidi ti tii, tii di di dii tii di di dii, DII DI DI DIT DIT DII!!!!
:LOL:
Eikä. Nyt soi mullaki...
"kikkarapää kikkarapää , naisia metsästää" me laulettiin lapsena noin sitä :D
Niin meki! En muistanutkaan tuota... :D
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsi:
muumit, alfred j. kwak, smurffit, kaukometsän pakolaiset, budgie-iloinen pieni helikopteri, vili vilperi, barbababa, babar, fievel, richard scarryn touhukas maailma, kaapo, postimies pate, puuhapete
näitä mäkin kattelin, paitsi toi richard scarry oli sellanen mistä en tykänny. Ja se muuten näkyy nykyäänkin..

pikkukakkosen rölli ja pelle hermanni <3
Rölli oli aikoinaan ihan huippu, paras suomalainen lastenohjelma varmaan ikinä.

Barbababat oli ihania myös.
mä pelkäsin rölliä :(
 
äitee
Jaaha, kukaan ei sit muista Niksulan TV.tä, eikä Pienten piiriä. Tuo Niksulan TV oli muuten ensimmäinen kotimainen lastenohjelma, mitä esitettiin ja eka esitys oli kuulemma 1960 luvun lopussa. Itse siis katsoin ilmeisesti joskus v.-70. Ups. OLENPAS MINÄ VANHA ;(
Te muut ette varmaan olleet edes syntyneet :)
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Jaaha, kukaan ei sit muista Niksulan TV.tä, eikä Pienten piiriä. Tuo Niksulan TV oli muuten ensimmäinen kotimainen lastenohjelma, mitä esitettiin ja eka esitys oli kuulemma 1960 luvun lopussa. Itse siis katsoin ilmeisesti joskus v.-70. Ups. OLENPAS MINÄ VANHA ;(
Te muut ette varmaan olleet edes syntyneet :)
eipä oltukaa :D
 
Santtu
Alkuperäinen kirjoittaja Muistaakos joku?:
....mutta muistaakos kukaan Niksulan TV.tä tai Pienten piiriä? Muistan vain nuo nimet, enkä yhtään, mitä ohjelmassa oli. Naapurissa niitä käytiin katsoon, kun meillä ei ollut silloin vielä omaa mustavalkoteeveetä :) Joskus juuri 70-luvun vaihtessa.
Niksulaa:


http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=730&a=6174

Niin ja ite oon hurahtanut tohon elävään arkistoon, aika menee siivillä!! Löytyy paljon jo "unohdettuja" ohjelmia... mm. Hanna Pakarisen yks haastattelu, kun oli teini yms. :O
 
Santtu
Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:
Kallen kiipeilypuu :heart: tilasin sen tällä viikolla netistä ruotsinkielisenä, kun ei ole saatavilla suomeksi. :(
Ai niin!! Siitä tykkäsin... Eiks siinä ollu joku tunnari... Kalle kiipeilypuussa, omena suussa,?? mutustaa?! ja miten jatkui... Sit siinä oli se isoisä mikä teki kainalolla "pieruja" ja ne nauroi... Kaikkee sitä on jääny mieleenkin... :D
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tohtori Sykerö!! http://www.youtube.com/watch?v=tJZTeUp7LWA
Ehdoton peesi!! Eilen näytin Tohtori Sykeröä ekaa kertaa tuolle kohta 1 v 2 kk ikäiselleni, ja jaksoi katsoa kolme osaa putkeen, vaikka normaalisti ei jaksa katsoa mitään muuta kuin Teletappeja. :D
 

Yhteistyössä