mitä ominaisuuksia miehelläsi on, jotka aikanaan teki vaikutuksen sinuun?

  • Viestiketjun aloittaja kehumista kehiin
  • Ensimmäinen viesti
Ulkonäkö ihan ensin, mutta myöhemmin semmoinen turvallinen lämpö, johon saatoin täysillä luottaa. Ja vielä lisää: karisma, hellyys... se, miten se on aina kohdellut mua, huumorintaju ja elämänasenne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
tais puhua mut ympäri... oltiin erimieltä yhteiselosta :D jälkeenpäin aatellen olin tosi ilkee,mut sitkee oli :whistle:
Meilläkin oli samanmoista vääntöä ;) Tai enemmänkin kissa-hiiri-leikkiä :D Parikuukautta meni niin, etten oikein antanut vastakaikua, testasin onko se tyyppi nyt oikeasti kiinnostunut :D Kyllähän sellasten yritysten jälkeen huomasi, että taitaa se olla :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
tais puhua mut ympäri... oltiin erimieltä yhteiselosta :D jälkeenpäin aatellen olin tosi ilkee,mut sitkee oli :whistle:
Meilläkin oli samanmoista vääntöä ;) Tai enemmänkin kissa-hiiri-leikkiä :D Parikuukautta meni niin, etten oikein antanut vastakaikua, testasin onko se tyyppi nyt oikeasti kiinnostunut :D Kyllähän sellasten yritysten jälkeen huomasi, että taitaa se olla :whistle:
meil näkyy olevan muutakin samaa... nuo kissat :D meil ragdolleja kaksi ja yksi pyhä birma
 
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
tais puhua mut ympäri... oltiin erimieltä yhteiselosta :D jälkeenpäin aatellen olin tosi ilkee,mut sitkee oli :whistle:
Meilläkin oli samanmoista vääntöä ;) Tai enemmänkin kissa-hiiri-leikkiä :D Parikuukautta meni niin, etten oikein antanut vastakaikua, testasin onko se tyyppi nyt oikeasti kiinnostunut :D Kyllähän sellasten yritysten jälkeen huomasi, että taitaa se olla :whistle:
meil näkyy olevan muutakin samaa... nuo kissat :D meil ragdolleja kaksi ja yksi pyhä birma
OI! :heart: Onpas jännä sattuma! :) Minkäs ikäisiä kissoja? :D
 
Hyvännäköinen, pitkä laiheliini, karismaattinen, osaa soittaa kitaraa,
laulaa (minua alkaa haluttamaan) hyvin, hyväntahtoinen,
meillä on alun alkaen ollut samanlainen elämänkatsomus vaikkei tunnettu toisiamme (mitä haluamme elämältä, ei ole sitä "normi"kansan asioita), hyvin sointuva samanlainen huumorintaju ja näkemys asioista,
se että HÄN kiinnostui MINUSTA ylipäätään, koska omasta mielestäni hän on aina ollut sellainen "liian komea ja ihana, että mut haluaisi"..
Ollaan nyt kolme ja puoli vuotta yhdessä oltu (hän kysyi minua yhteen puolen vuoden tutustumisen jälkeen) ja hyvin menee, hän on vieläkin mielestäni komein maailmassa
ja hän vieläkin tekee minuun vaikutuksen eri tavoin. Rakastan! :heart:
 

Yhteistyössä