Mitä ootte ostanu puolisollenne joululahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "tonttu"
  • Ensimmäinen viesti
"tonttu"
Mulla on miehelle: yöhousut, kirja, pari leffaa, 2 cd:tä, uusi peliohjain, pita, sukkia ja suklaata.

Mä en ikinä keksi mitään sellasta uutta ja kivaa, aina vaan mitä tarvitsee. Mies osaa yllättää mut jouluna ja synttärinä ja muulloinkin.
 
En mitään... Antakaa vinkkejä, mitä saisi milellään ihan muutamalla eurolla. Hänellä on vielä synttäritkin ennen joulua. Mulla on aina ennen ollut lahjat jo syksyllä hankittu, mutta nyt kun en ole rahatilanteen takia edes kaupoissa käynyt, niin ei ole mitään vastaan kävellyt.
 
En mitään, kun mies sai synttärilahjaksi levysoittimen ja korun, joten mies kielsi ostamas
joululahjaa. Ehkä mie kuitenkin ostan uuden tyynyn mikä olis tarpeen, ehkä jotakin muutakin.
:D
 
mieleentulevat vinkit
En mitään... Antakaa vinkkejä, mitä saisi milellään ihan muutamalla eurolla. Hänellä on vielä synttäritkin ennen joulua. Mulla on aina ennen ollut lahjat jo syksyllä hankittu, mutta nyt kun en ole rahatilanteen takia edes kaupoissa käynyt, niin ei ole mitään vastaan kävellyt.
Sukat, pullo hyvää tummaa olutta, alushousut (alennuskorista), sinappia (voit tehdä itse), tummaa suklaata?
 
Foortti harmaana
Laitetaan joululahjarahoja etelänmatkaa varten, joten ihan vaan jotain pientä:
pyjamahousut, alushousuja, kauluspaita ja solmio, kun tuli "edustustehtäviä" lisää
(johon ei toivon mukaan pyjamahoisuja laita heh heh)
 

Yhteistyössä