Mitä ootte saaneet enterorokkopotilaan syömään?

Tytöllä enterorokko. Suu todella kipeä. Ei pysty oikein syömään mitään. Juotavaa jogurttia on pillillä imenyt. Ja vaniljajäätelöä syönyt hieman. Valittaa nälkää, mutta ei oikein pysty kuitenkaan mitään syömään. Hampaitakaan ei oo saatu pestyä, eikä pariin päivään edes yritetty, hyvä kun tyttö pystyy puhumaan. Vettä oon juottanu pillillä, mutta henki haisee aika kauhealle. Johtunee pääasiassa tulehduksesta. Minkälaisia ohjeita olette saaneet enterorokkopotilaan suun hoitamiseen????
 
Minä täällä vaan huutelen
No eipä juuri mitään.. Mehujäätä poika söi vähän. Viilensi samalla ja laski kuumetta. Meillä ei kauheesti ollu suussa noita näppyjä, mutta silti henki haisi tosi pahalle varsinkin parantumisen alettua!
 
k a t a
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Kipulääkitys kohdilleen!
Eli anna buranaa ja parasetamolia.On tehokas yhdistelmähoito ja vaikuttaa paremmin kovaan kipuun.
Voikos Buranaa antaa 4v:lle? Pamolia oon antanut aina n 0,5-1 h ennen oletettua syöntiyritystä.
Jo vain jo 1 veelle voi antaa!!
Burana 200 mg.
On pienille.
4 veelle annostus on puoli-1 tabu kolmasti.
 
k a t a
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Kiitokset, näillä yritellään. Voi olla että vielä kaksi pikkupotilasta tulossa, ennenkuin tästä kiusasta tällä erää päästään.
Pelkkä parasetamoli ei vie kyllä kipua niin tehokkaasti kuin tuo tauti tarttis.
Mut jos soitat vaikka päivystykseen vielä,tulee tarkkaa tietoa.
Oon sh ite mut parempi varmistaa kuitenkin.
Mut suosittelen yhdistelmähoitoa,sillä kurkku on varmasti todella kipeä.

Saa nukuttua paremmin ja syötyäkin.
 

Yhteistyössä