Mitä ostan vaimolle lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Kalle
  • Ensimmäinen viesti
Snowflake
Lahjakortti kultasepänliikkeeseen, minä ainakin ilahtuisin =) jos osaat ostaa oikean tyyppisiä koruja niin osta suoraa koru. Mun miehellä menee aika usein harakoille valinta ikävä kyllä niin on jo "oppinut" kysymään ja näyttämään vaihtoehtoja mistä tykkäisin.
Lahjakortti jalkahoitajalle. Sain sellasen synttärilahjaksi, oli ihana ja mieluinen lahja =)
 
sari
mäkin ehdottelisin samoja kuin edelliset.
-rannekoru
-kaulaketju
-sormus
-ranneketju
-lahjakortti(kampaaja,kosmetologi,hieroja,jalkahoito)

mä saan ainakin yöpuvun,jota olen pyytänyt.viime synttärinä sain lahjakortin jalkahoitoihin,oli ihana lahja.
 
vaikea vaimo lahjottavaksi
Kaikki naiset eivät käytä koruja, ja niitähän on turha ostella piirongin laatikkoon. Monet käyttävät yhtä ja tiettyä kampaajaa eivätkä mene tuntemattomalle kosmetologille. Jos haluat yllättää, tarkastele vaimosi käyttämiä tuotteita (kasvovoide, tuoksut, ym) ja osta samaa merkkiä tuote jota tiedät hänen käyttävän. Voit myös antaa kirjekuoressa LUPAUKSEN (jonka myös ehdottomasti pidät!), että viet hänet kuukauden sisällä syömään paikkaan jonka hän saa itse valita, ostamaan vaatteen jonka hän saa itse valita (suostut makutuomariksi mukaan ähisemättä vaikka siihen menisi kolme tuntia), kaksi teatterilippua (jotka hän saa käyttää kenen kanssa tahtoo) jne.

Nainen tykkää siitä että saa itse vaikuttaa valintoihin, mutta niitä valintoja voi mies sopivasti lahjallaan ohjailla.

Entä onko teillä lapsia? Kuinka usein vaimosi saa vapaapäivän, jolloin hänen ei tarvitse tehdä ruokaa, ei hoitaa lapsia, voi mennä minne haluaa ja tulla kun huvittaa? Jos tämä on ylellisyyttä, anna hänelle siihen mahdollisuus ja patista menemään.

Hyvää joulua molemmille!
 
vieras
joku kaunis koru,kaulaketju tai ranneketju,yksi hyvä idea on ostaa ranneketju mihin erilaisina merkki /juhlapäivinä voi ostaa riipuksen symbolisoimaan jotain merkittävää juttua tai ihan mitä vaan,mä oon tykännyt tosi paljon ranneketjustani.siinä roikkuu lapset,kissat,koira,talo,on sydäntä jne:Derittäin paljon tunne arvoa kun on ollut ajatusta mukana
 

Yhteistyössä