Mitä ostitte vauvalle uutena?

  • Viestiketjun aloittaja xoxo
  • Ensimmäinen viesti
xoxo
Mietittää tällaiset vaikka vaavi tulossa vasta ensi vuoden puolella :D Yritän saada vaunut ja pinniksen käytettyinä, turvaistuimen voisi vuokrata vakuutusyhtiöltä ja tietysti vaatteita löytyy kirpparilta mielinmäärin... Tutit ja tuttipullot haluan ostaa uudet, kantoliinan ja kestot teetän ompelijatutulla.
 
vieras
- Pinnasängyn
-Vaunut
-Turvakaukalon
-Vaatteita
-Tuttipullot/tutit
-No vaipat (kertakäyttö) en viitisinyt niitä käytettynä ostaa ;D

Esikoiselle melkein kaikki oli uutta ja kuopus sitten peri ne, eipä tuota ikäeroa ollut ku alle 2v että melkeenpä uusia ne kuopuksellekkin oli.
 
Jossu
Kaikki muut ostettiin uutena paitsi vaunut, nekin oli tarkotus ostaa uutena mut meille tarjottiin tosi siistejä vähän käytettyjä joihin sit tykästyttiin joten ostettiin ne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
kaiken.mä en osaa ommella mitään itse eikä oo tuttujakaan jotka osais. enkä jaksanut kierrellä kirppareita et olisin löytäny jotain käytettynä.laiskana ostin kaiken uutena.
et jaksanut kiertää kirppareita? onhan niitä netissäkin käytettynä. kukin tietty tyylillään:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
kaiken.mä en osaa ommella mitään itse eikä oo tuttujakaan jotka osais. enkä jaksanut kierrellä kirppareita et olisin löytäny jotain käytettynä.laiskana ostin kaiken uutena.
et jaksanut kiertää kirppareita? onhan niitä netissäkin käytettynä. kukin tietty tyylillään:)
en jaksanut en. onhan niitä netissä,meillä vaan ei ollu nettiä,saati tietokonetta 5-vuotta sitten.
 
Tuttipullon tuttiosat
Tutteja
Osa vaatteista
Muutama lelu
Niistäjä
Pinnikseen vaahtomuovi (ei saanut 70-luvun pinnekseen enää oikeankokoista patjaa )
Tarvikkeet pinniksen suojiin ja verhoon.
Kestovaipat (lähes kaikki tein itse )
Sitteri
Turvakaukalo
Rattaat
 
Kaikki hankittiin esikoiselle uutena ja niin tälle toisellekin, kun kaikki vauvakamat oli jo ehditty laittaa kiertoon. Vaatteita oon jonkun verran saanut käytettynä, mutta kyllä ne kaikki meillä on käyttämättä jäänyt.
 
plööh
pinniksen patja, tuttipullo/mukit/lusikoita/lautasia/nokkamukeja, turvakaukalo, aika paljon vaatetta, mutta myös aika paljon vaatetta saatiin, matkasänky, matkarattaat, sitteri, puklurättejä ostin enemmän, pinniksen reunapehmuste, leluja aika jonkin verran, syöttötuoli, kenkiä, nooooh, melkein vois kyl alkaa sanomaan että kaiken olen ostanut uutena :D
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja xoxo:
Mietittää tällaiset vaikka vaavi tulossa vasta ensi vuoden puolella :D Yritän saada vaunut ja pinniksen käytettyinä, turvaistuimen voisi vuokrata vakuutusyhtiöltä ja tietysti vaatteita löytyy kirpparilta mielinmäärin... Tutit ja tuttipullot haluan ostaa uudet, kantoliinan ja kestot teetän ompelijatutulla.
Kaiken. Toinen sai sitten ne esikoisella olleet, eikä hänelle tarvinnut ostaa mitään muuta kuin tuplarattaat.
 

Yhteistyössä