Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

  • Viestiketjun aloittaja cc
  • Ensimmäinen viesti
Miksi vauva ei sopis? onko sulla ennestään lapsia?

minusta on pirun huono tekosyy tehä keskeytys tai ees miettiä sitä vaikka menis välit lapsen isän kans. kanna vastuus, vaikka ehkäsyä olet käyttäny niin tiät kuiten miten lapsi tehään...
 
ratkaasu
Ei sun tartte aborttia tehdä, tuohonhan on olemassa helppo ratkaisu jos vauva ei sovi nyt elämäntilanteeseen. Annat vauvan pois kun se on syntynyt. Helppoa eikö totta? Kyllä sille vauvalle ottajia löytyy, joku voi adoptoida hyvään perheeseen johon vauva sopii. Vai onko niin että raskaus ei sovi?
 
Narikka83.. Anteeks nyt vaan, mutta miten ihmeessä voit edes sanoa noin? Sinusta on pirun huono tekosyy jne... Et ilmeisesti kuitenkaan tiedä edes kaikkia ap:n syitä? Ja toiseksi, et ole mikään tuomitsemaan toista ihmistä hänen valinnoistaan. Jos sinulla on kaikki hyvin ja lapsi hetki kun hetki sopii elämääsi, niin tosi hienoa, mutta kaikilla se ei vaan ole niin. Ja lapsenteko ei ilmeisesti ole ollut tarkoitus ja kahta ehkäisyä käytetty, varmaan sinäkin tiedät, että jos lapsi yritetään saada ehkäisy jätetään pois? Että ehkä sun kannattaa keskittyä oman vastuus kantamiseen eikä olla tuomitsemassa muita.

Ja ap:lle paljon voimia vaikeaan tilanteeseen :hug:
 
Viimeksi muokattu:
cc
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt;22157872:
Narikka83.. Anteeks nyt vaan, mutta miten ihmeessä voit edes sanoa noin? Sinusta on pirun huono tekosyy jne... Et ilmeisesti kuitenkaan tiedä edes kaikkia ap:n syitä? Ja toiseksi, et ole mikään tuomitsemaan toista ihmistä hänen valinnoistaan. Jos sinulla on kaikki hyvin ja lapsi hetki kun hetki sopii elämääsi, niin tosi hienoa, mutta kaikilla se ei vaan ole niin. Ja lapsenteko ei ilmeisesti ole ollut tarkoitus ja kahta ehkäisyä käytetty, varmaan sinäkin tiedät, että jos lapsi yritetään saada ehkäisy jätetään pois? Että ehkä sun kannattaa keskittyä oman vastuus kantamiseen eikä olla tuomitsemassa muita.

Ja ap:lle paljon voimia vaikeaan tilanteeseen :hug:
Kiitos :)
Yritän tässä parhaani mukaan päätyä johonkin ratkaisuun ennenkuin menee liian kauan aikaa :(
 
Miksi vauva ei sopis? onko sulla ennestään lapsia?

minusta on pirun huono tekosyy tehä keskeytys tai ees miettiä sitä vaikka menis välit lapsen isän kans. kanna vastuus, vaikka ehkäsyä olet käyttäny niin tiät kuiten miten lapsi tehään...
Ihanko tosissasi kirjoitat tällaista? Tuossahan on parikin syytä tehdä kesketys, kuten että vauvaa ei ole haluttu ja kaksinkertaista ehkäisyä oikein käytetty. Ja kyllä se joillekin on syy keskeytykseen jos yksin joutuu jäämään vauvan kanssa.

Ap:lle voimia! Mieti kuitenkin tarkkaan. Ihan varmasti selviäisit vauvan kanssa.
 
en hyväksy aborttia, varsikaan ku se tehään tuomosilla perusteilla. ei sovi elämäntilanteeseen. mulla on lapsi luku täynny, osaksi omavalinta ja toisaalta taas ei. todennäkösesti kohtu leikataan pois joten mulla tosiaan on kaikki ihan helvetin hyvin :)
 
"Neith"
en hyväksy aborttia, varsikaan ku se tehään tuomosilla perusteilla. ei sovi elämäntilanteeseen. mulla on lapsi luku täynny, osaksi omavalinta ja toisaalta taas ei. todennäkösesti kohtu leikataan pois joten mulla tosiaan on kaikki ihan helvetin hyvin :)
no se että sinä et hyväksy 5tai ole valmis sellaista tekemään ei tarkoita sitä että voi tulla syyllistämään sellaisia jotka ovat vaikeassa tilanteessa muutenkin
 

Yhteistyössä