Mitä pakkaat/olet pakannut sairaalakassiin?

  • Viestiketjun aloittaja hopsula
  • Ensimmäinen viesti
minä
Mul oli ristikkolehti (en täyttänyt), mp3-soitin (en kuunnellut), lehtiä (en edes selannut). Sen sijaan kameralla otin vauvasta varmaan satoja kuvia ja kaikkein parasta hupia oli tuijotella sitä ihanaa kääröä, ei vaan pystynyt irrottamaan katsetta omasta murusta :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mul oli ristikkolehti (en täyttänyt), mp3-soitin (en kuunnellut), lehtiä (en edes selannut). Sen sijaan kameralla otin vauvasta varmaan satoja kuvia ja kaikkein parasta hupia oli tuijotella sitä ihanaa kääröä, ei vaan pystynyt irrottamaan katsetta omasta murusta :heart:
sama juttu,kamera ja videokamera :heart:
 
Imetysliivit ja kirjan tai sukankutimen, hammasharjan ja tahnaa, hiusharjan ja toisella kerralla otin hiukan meikkejäkin, oli kauniita otoksia synnäriltä.....

Mies on tuonut vaatteet vauvalle sitten kotiinlähtöpäivänä.
 
Hygieniatarvikkeet, eli shampoo, hoitoaine, kosteusvoide, hammasharja ja tahna yms. Imetysliivit, liivinsuojia. Mulla ei ollut mitään "ajanviete-juttuja" mukana, en kyllä olisi kerennytkään missään välissä lukemaan tms.
 
vieras
Kutimet oli joukossa ajanvietteenä mut eipä niillä keretty kutoa. Tuli sairaalaotoksista mieleen, et oli tosi kiva kattella miehen synnytyksestä ottamia kuvia kun jokaisessa näkyi vähintään römpsä.. ei oikein valokuva-albumimateriaalia.
 
vieras
Imetys liivit, liivi suojia(pehmeet kun nänneihin sattu NIIN paljon), omat sukat(tärkeä!), muutama lehti, hupparitakki(sairaalan aamutakki on hirveä) ja isälle evästä... Mulla oli myös miehelle tekemäni isyys pakkaus jonka annoin kun vauva oli syntynyt ja odotetiin osastolle pääsyä... ja tietysti kamera ja kännykän laturi.

 
typy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kutimet oli joukossa ajanvietteenä mut eipä niillä keretty kutoa. Tuli sairaalaotoksista mieleen, et oli tosi kiva kattella miehen synnytyksestä ottamia kuvia kun jokaisessa näkyi vähintään römpsä.. ei oikein valokuva-albumimateriaalia.
Mulla sama. Arvaa menikö hermot kun kuulin,että miehen sisko oli ehtinyt mun sairaala-aikana käydä tettämässä kopiot näistä sekä itselleen että anopille. Voi v.... (sananmukaisesti.. ) Muutenkaan en oikein ilahtunut, että "omivat" miehen ottamia kuvia siitä tilanteesta, musta se mitä siellä salissa tapahtuu ei oikein kuulu heidän silmilleen.
 
halipupu
Mulla oli molemmilla kerroilla vauvalle muistokirja, johon kävijät saivat heti kirjoittaa ekat terveisensä tulokkaalle. Muuten mulla oli samoja tavaroita kuin muillakin, hygieniatavarat, rintsikoita, kaurapussi, jota voi lämmittää mikrossa ja laittaa rintojen päälle, niin maito nousee paremmin, kännykkä, rahapussi, pieni taskulamppu voisi myös olla hyvä yövalona, varsinkin jos ei ole perhehuoneessa niin ei herätä muita huoneessa olijoita yöllä vauvan kanssa touhutessa (sairaaloissa ei välttämättä ole mukavia yövaloja, vaikka ne tuolla synnärillä olisi ihan hyvä juttu).
 

Yhteistyössä