Mitä pelkäät?

vakavia,parantumattomia sairauksia, autoilua (hieman alkanu rajottaa elämää ) ja hammaslääketieteellisiä toimenpiteitä.. :whistle: itse kuolemaa en osaa pelätä, vaan kaikkeen siihen liitettäviä juttuja (kipu,tuskat,suru,epätieto,ikävä)
 
Ai niin, ja kyllä mua huimaa korkeissa paikoissa tosi paljon. En varsinaisesti pelkää, mutta kun älyttömän huimauksen takia se on vähän vaarallista, niin en uskalla mennä korkealle, jos sieltä voi kaatuessaanpudota.
 
Pelkään että lapsille tai miehelle sattuu jotain pahaa, auto-onnettomuuksien lisäännyttyä pelko sellaiseen joutumisesta on myös lisääntynyt.
Lisäksi pelkään ahtaita paikkoja, korkeita paikkoja, ampiaisia, mehiläisiä ja kaikkia ällötys ökkömönkiäisiä :x
 
vieras
Teille kuolemaa pelkääville sanoisin että se pelko saattaa loppua siihen, kun joku todella läheinen kuolee. Kun menetin lapseni, kuolema tuli jotenkin niin lähelle että sen jälkeen en ole sitä pelännyt. En omaa kuolemaa varsinkaan, mutta en myöskään toisten. Tietysti, siitä huolimatta, onhan kuolema aina surullista..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tirlitii:
Pelkään tukehtumista
hammaslääkäriä
ja oikeastaan koko ajan pelkään tulevaisuutta. Tää maailma kun on nii sekasi ettei ikinä voi tietää mitä on tulossa.
Miten niin sekaisin? Maailmankirjat on kuitenkin aika hyvässä kuosissa kun vertaa historiaan.. :)
 
minä pelkään

hämähäkkejä,lamaannun ja huudan kuin henkee vietäs :/
että lapsille tapahtuu jotain tai niille tulee vakava sairaus
omaa kuolemaa,kuka sitten hoitaa lapset ed liitosta,niiden isä on vähän erikoinen :|
tällä hetkellä perjantain nukutusta,menen steriliin
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Pelkään todella paljon pimeää. :ashamed: Yksin(Lue:pojan ja koiran kanssa,ilman isäntää) kotona ollessa meillä palaa valot joka kolkassa. Ja nyt pelkään että tartutan pelon myös poikaamme ajan saatossa... :ashamed: :/
Hitto mä osaan käyttää näitä hymiötä.. sorry,ei niitä joka paikassa pitänyt olla :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä