Mitä perheenne tekee NYT?

  • Viestiketjun aloittaja pikku kalluppi
  • Ensimmäinen viesti
pikku kalluppi
Äiti istuu koneella ja vahtii koko ajan nuorimmaista joka on ilman vaippaa (parit pissit jo tähän mennessä tulleet housuun :D ), lapset siis katsovat titinallea, mies meni ylitöihin...
 
"hehee"
Minä tosiaan istun tässä koneella näpyttelemässä,mies katsoo telkkarista Jimiä ja menee kohta kuulemma laittamaan tortilloja ku huikoo kuulemma. Poika nukkuu vielä ja tttö on omassahuoneessa koneella:)
Todella virkistävää toimintaa meillä näin aamupäivällä :)
 
IhanaValo
Mies on töissä, lapset leikkii tos lattialla ja kattovat välillä ohjelmia ja mie istua hömötän koneella, välillä virkkailen..päätin kokeilla tehdä villatakkia kuopukselle.:)
 
"vieras"
Minä koneella juomassa kahvia, ukko lukee teksti-tv:tä, pienimmät leikkivät eilen kesken jäänneitä leikkejään ja teinit nukkuu (tosin pian kiskon ne sängystä, keinolla millä tahansa;D)
 
Mää istuskelen tässä koneella ja mies on vielä nukkumassa :) (meillä on silleen että annetaan toisen ainaskin kerran viikossa nukkau niin pitkään kun nukuttaa niin jaksaa paremmin eikä iske väsymys). Lapset leikkii tuossa vieressä. Neiti 3v on innoissaan eilen saamistaan synttärilahjoista.
 
"vieras"
Mies virittelee lähiverkkokytkentöjä toisenlaisiksi kuin ennen, kaksi lasta (2,5v) juoksee ympäri asuntoa leivontakulhot päässä ja leikkii palomiehiä (kuten Mato Matala kirjan palomiehet) ja minä surffaan netissä ja suunnittelen että kävisin laittamaan perheelleni lounasta.vi
 

Yhteistyössä