Mitä pidät nimestä Amanda? :)

  • Viestiketjun aloittaja heip
  • Ensimmäinen viesti
minä
Mä alan tykkäämään, mies ehdotti sitä kuopukselle nimeksi ja jouduin sitä makusteleen. Säästettiin kuitenkin mahdolliselle seuraavalle. Ootteko keksinyt sopivan toisen nimen siihen? Meillä tuotti ongelmia löytää sopiva mutta sitten meinattiin laittaa Amanda Elviira, Elviirasta en oo koskaan oikein tykännyt mutta mielestäni tois särmää tuohon Amandaan.
 
Mä tykkään kyllä, tosin aina tulee mieleen frendeissä oli se jakso jossa chandler pyytää Rachelia vahtaamaan isäänsä, joka on naisena paikalla... sit R löytää naisen jonka nimi on Amanda, sit R tajuu.... A Man, Daaa :D :LOL:
 
heip
Kiva kuulla ettei täällä heti haukuttu kyseinen nimi ;) Emme ole vielä tuota toista nimeä miettinyt, eiköhän siihen joku sovi sitten vaikka väkisin :) Kahdella edellisellä tytöllä myös samantapainen nimi kun tuo Amanda ja siksi sopisi myös :)
 
Linda
Olen itse myös raskaana ja äitini tykkäisi tosta nimestä erittäin paljon... Myös mietin nimiä Alexandra(mutta lapsella vaikea lausua) ja Auroora tuli nyt eilen mieleeni..

Vaikka oma nimeni on Linda niin en tiä miks pitää Aalla alkaa.. tai no ei pidäkään mut muita ei vaan oo tullu mieleen..

Sellanen juttu mulla on jotenki päässä että tytölle pitkä nimi ja pojalle mahollisimman lyhyt ja ytimekäs:)
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Olen itse myös raskaana ja äitini tykkäisi tosta nimestä erittäin paljon... Myös mietin nimiä Alexandra(mutta lapsella vaikea lausua) ja Auroora tuli nyt eilen mieleeni..

Vaikka oma nimeni on Linda niin en tiä miks pitää Aalla alkaa.. tai no ei pidäkään mut muita ei vaan oo tullu mieleen..

Sellanen juttu mulla on jotenki päässä että tytölle pitkä nimi ja pojalle mahollisimman lyhyt ja ytimekäs:)
Toi Aurora kans ihana, ja miettinyt sitäkin mutta ei mitenkään sovi sukunimen kanssa :( Liikaa ärräääää sitten....
 
viiden muksun mamma
Minustakin Amanda on nätti nimi! Itselle ei vain tule helposti mieleen, että mihin nimiin se olisi kiva yhdistää (siis toinen nimi), ehkä jokin -liina tai vastaava päätteinen. No, äkkiä tuli mieleen esim. Amanda Karoliina, Amanda Annastiina, Amanda Josefiina. No jotain tuon tapaista. Tulisi varmaan muitakin mieleen, kunhan ehtisi tässä koneella istuskelemaan ja miettimään =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Mä tykkään kyllä, tosin aina tulee mieleen frendeissä oli se jakso jossa chandler pyytää Rachelia vahtaamaan isäänsä, joka on naisena paikalla... sit R löytää naisen jonka nimi on Amanda, sit R tajuu.... A Man, Daaa :D :LOL:
Just!!! Mulla kans.. :D Frendit on kyllä ihan HUIPPU sarja! Jokaiseen elämän tilanteeseen löytyy vertaus frendeistä..ja sen kyllä saa kanssaeläjät kuulla :D
Ja ap:lle: serkkutytön toinen nimi on Amanda, aina olen tykännyt nimestä! Tosi nätti!
 

Yhteistyössä