mitä pitäis ajatella

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
tai tarvitseeko epäillä... mieheni on alkanut salaa pitää yhteyttä exään, valehtelee asiasta minulle ja hermostuu kun kysyn. luulen että ovat myös salaa tavanneet. mitäköhän on meneillään...? mies uhkaa erolla jos vielä kyselen asiasta. olen ihan loppu!!!
 
Miehet on hölmöjä kun olettaa että parisuhteet toimii noin.. voi vaan uhata erolla jos ei jostain halua puhua. Oletko yleisesti ottaen mustasukkainen miehestäsi? Voisihan tuollaisen laittaa oman pään kuvitelmiksi varsinkin jos on luonteeltaan mustasukkainen, mutta kyllä tuo tosiasiassa aika pahalta kuulostaa. Mulla oli kanssa vähän samanlainen tilanne, ja olihan se sitä itseään, he olivat pitäneet peliä selkäni takana. Mielestäni sinun pitäisi laittaa miehesi koville, et pidemmän päälle pysty elämään ilman että tulet hulluksi jos mietit päivät pitkät mistä on kyse. Tsemppiä :hug:
 
ap
Kiitos teille! Yritän jutella mieheni kanssa uudelleen. En vain ymmärrä että miksi mies ei voi kertoa pitävänsä yhteyttä exänsä kanssa jos siinä ei olisi mitään outoa... Sen tiedän 100% varmaksi että yhteydessä ovat ja melko varmasti myös ovat tavanneet miehen "työpäivien" aikana.
 

Yhteistyössä