mitä pitäisi tehdä? Ääh...miesjuttuja osa 3456! miten miehen saa ymmärtämään...ettei kiinnostakkaan!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pyysin erästä työkaveria "kahville", koska olin pitkään ihastunut häneen ja hällä ei ole sormuksia ja olin saanut vihiä toiselta työkaveriltani että hän olisi sinkku. No, vastaus oli, että "olisit pyytänyt pari vuotta sitten niin olisin lähtenyt. Nyt on kotona vaimoke". No jätin asian sikseen ja olin pahoillani ja pyysin anteeksi ja sanoin etten tiennyt. Asia jäi sikseen.. kunnes siitä kahden viikon päästä kyseinen mies laittoi minulle yksityisviestinä anssi kelan biisin levoton tyttö! En vastannut siihen mitään ja sitten pari päivää myöhemmin hän laittoi viestin "onko kahvipyyntö vielä voimassa"? laitoin hälle viestin, jossa kysyin, onko hän eronnut. Tähän hän vastasi ettei ole mutta voisi silti lähteä.

No, ajattelin, että ei ole eronnut, mutta mennään muuten vain kahville ihan työkavereina. Siinä kahvipöydässä hänen jalka koko ajan "vahingossa" kosketti omaa jalkaani ja kerran otti minua kädestä kiinni, sillein että oli siinä rajalla, miten sen tulkitsen. Katseet hän kohtaa syvälle silmiin. No se jäi siihen ja sen jälkeen hän on bommittanut minua kahdella rakkauslaululla facessa. Kysyin häneltä, miksi moisia laittaa ja hän sanoi että "ovat hyviä biisejä ja hän tykkää laittaa niitä kauniille naiselle". No nyt laittoi viestin (onkohan kaljoissaan lauantaina tähän aikaan?) facessa, että haluaa viettää minun kanssa vapaa-ajalla enemmän aikaa ja ehkä muutakin! (mitä muuta? sitäkö?) Kävin hänen vaimonsa face profiilissa ja sen mukaan vaimoke on raskaana. Laitoin sitten takaisin viestin, että se ei ehkä ole soveliasta kun hän ei ole vapaa, johon hän sitten, että se voi jäädä meidän väliseksi.. kieltäydyin, josta hän vain innostui lisää!! en nyt tiedä mitä tehdä. en tosiaan halua rikkoa tulevaa perhettä. Ja todella, todella kiusallista kun ollaan samassa työpaikassa.
 
"..."
Esim. kainaloiden ja säärien ajelun laiminlyönti, peseytymiskertojen harvennus kertaan viikossa jne. lamauttaa kovemmankin karjun, mutta jos tosi perwo niin voi vaan innostuu, et warowast si
 
vieras/ap
[QUOTE="...";28838846]Esim. kainaloiden ja säärien ajelun laiminlyönti, peseytymiskertojen harvennus kertaan viikossa jne. lamauttaa kovemmankin karjun, mutta jos tosi perwo niin voi vaan innostuu, et warowast si[/QUOTE]

Ääh..jos tämä on viimeinen keino :D en kyllä mielelläni uhrautuisi, koska töissä siitä on sivuvaikutuksia niin monelle muullekkin.......
 
"vieras"
Ei varmaan mene läpi tuo: tapasin toisen, jos on vasta pari viikkoa sitten ilmaissut ihastuksensa tähän mieheen, josta haluaa nyt eroon. Kyllähän se riittää, jos saanoo suoraan, ettei halua jatkaa eteenpäin toisen ollessa varattu ja toimii astrolaben ohjeen mukaan. Ei tarvitse keksiä yhtään mitään.

(eri asia sitten, jos ap. käy mieheen edelleen kovinkin kuumana, eikä pysty hillittemään itteensä)
 
"Siis"
[QUOTE="vieras";28840682]Eikös hän jo sanonutkin niin, mutta mies ei siitä lannistunut.[/QUOTE]
No sitten sanoo uudestaan, ja jättää sen jälkeen vastaamatta viesteihin. Tuskin se mies nyt itsekseen kovin kauaa jaksaa puhua.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28840682]Eikös hän jo sanonutkin niin, mutta mies ei siitä lannistunut.[/QUOTE]

Sanoo uudestaan ja sitten myös toimii sen mukaan, ts. ei lähde enää kahville/muihin tapaamisiin ja lopettaa viestittelyn muista kuin työasioista. Toki jos on draamaa rakastava huomionkipeilijä, niin sitten eri juttu.
 
"vieras"
Miksi et voi vain poistaa facebook kavereista ja muutenkin tyly linja ja asenne kun olette tekemisissä. Toki työasiat hoidetaan viileän asiallisesti. Et taida vaan haluta kun et näitä perusasioita ole vielä tehnyt...
 
  • Tykkää
Reactions: -StrawBerry-

Yhteistyössä