Mitä puuroa lapsesi syö?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"3xäiti"
kuopus (1vee) ei syö mitään, ei oo koko ikänään syönyt kuin lusikallisen puuroa. Kaikki yritykset on loppuneet keittiön suursiivoukseen, kun neiti päristää puurot pitkin seiniä.

Isommat kyl syö kerran tai kaksi viikossa kaurapuuroa aamuisin...
 
Tuon ikäisenä ei tainnut juuri puuroja syödä; oli vilja-allergiat, eikä suostunut syömään myöskään riisi-, tattari- tms. puuroja. Joskus 1,5 -vuotiaana alkoivat puurot maittaa ja nykyisin (2,5v.) syö mieluiten kaurapuuroa voisilmällä ja maidolla.
 
m
Meidän tyttö söi tuon ikäisenä ja syö edelleen (reilu 2v) ihan perus kaurapuuroa. Välillä myös neljän viljan puuroa. Oon pitänyt puuron syönnistä kiinni, koska kaikista aterioista puurot menee alas parhaiten.
 
"vieras"
Meillä normaalisti vuoden ikäinen syö joko 4-viljanpuuroa tai kaurapuuroa.
Ja se muuten tykkää puurosta ihan hirveesti, ainoat ruuat jota syö kiukuttelematta ja lautasen tyhjäksi, eli kuka kyseli että söisitkö itse, niin vastaus: en söisi, mutta lapsi syö mielellään :)
 
mjuu
meiän tyttö 11kk syö kaurapuuroa,ohrapuuroa,ruispuuroa,riisipuuroa..mitä vain,
mutta vaikka syö jo ihan kunnollista ruokaa, eli ei tartte soseutella ni puuron on oltava ihan hienoa. :LOL: muksupuuroilla siis mennään. yleensä vähintään 1krt päivässä makuja vaihdellen.
 
aloittaja
Söisitkö itse puuroa joka helv.tin aamu ja ilta? Johan siinä oksennus lentäis.
Siis mitä? Eksä syö puuroa? No kuule sulla taitaa sit olla pelkkää puuroa korvien välissä ...mistä näitä palstaterroristeja tulee. Ja kuule kyllä, mä syön itsekin sitä puuroa joka aamu ja ilta. Ja muuten joskus päivälläkin. Joskus syön itse kylmänäkin eilistä kaurapuuroa että revi siitä...
 
"vieras"
6kk vauva syö toistaiseksi veteen sekoitettavaa valmispuuroa. Isommat lapset ja minä söivät ja syövät kaurapuuroa, neljän viljan puuroa, riisipuuroa, mannapuuroa, vispipuuroa, ruispuolukkapuuroa, ohrapuuroa... mitä milloinkin (ennen 1v ei noita, mihin tulee sokeria).

Mun mielestä puuro on HYVÄÄ!
 
"vieras"
Aloiteltiin vauvapuuroilla, sitten siirryttiin hienonnettuihin kaurahiutaleisiin ja neljän viljan puuroon. Nyt 1,5v syö luomukaurapuuroa aamuisin, keitän kattilallisen kun muutkin syövät sitä, illalla saa Elovenan minuuttipuuroa.
 

Yhteistyössä