Mitä ruoaksi? Helppoa ja edullista..

  • Viestiketjun aloittaja Nanna79
  • Ensimmäinen viesti
Nanna79
Minä mietin lähes joka päivä mitä ihmettä laittaisin ruoaksi.. Kolme pientä lasta ja mies käy ruokatunnil syömäs. Antakaapa vinkkejä! Minä tein tänään perunamuusia ja lohimurekepihvejä (pakaste).
 
valmis italianpata
jauheliha/nakkisoppa (keittovihannekset pussisita)
pikamakaronilaatikko (munamaidon tilalle ruokakerma, juustoraaste päälle)
jauhelihapihvit ja ranskalaiset (pihvit sipulikeitosta)
jauheliharisotto

nyt just ei tuu mieleen muita helppoja mitä tulee tehtyä usein...
mut vinkit ois tervetulleita tännekin! oon aika laiska kokki, lukuunottamatta niiä harvoja iltoja mitä ollaan kahdestaan miehen kanssa.

 
anu
Keitot on tosi hyviä; kala,- jauheliha,-nakki/makkara,-liha, -kanaketto. Uunissa valmistuu kätevästi ruoka, kun ei ole aikaa vahtia ruuan valmistumista koko aikaa..Ite tein tänään siten, että eka kiehautin porkkanoita ja pottuja, laitoin ne uunivuokaan siihen seitipalat päälle, ranskankermaa ja vielä siihen juustoraastetta. 1.5h ja 175c. aamulla lykkäsin uuniin niin oli sopivasti ruoka-aikaan valmis.
 
Himpula 03
Ai niin, se ruoka. Lidlistä saa pakastealtaasta hyvää kebab lihaa, on edullistakin. Eli pannulla sipulin kera ja lisukkeeksi riisiä tai perunoita. Kermaa kun lorauttaa lihojen sekaan niin tulee tosi herkkua. Itse olen tehnyt kermaviilistä ja tuorejuustosta kastikkeen, jonka maustan ruohosipulilla, valkosipulilla, sitruunalla ja ripaus suolaa ja sokeria ja mustaapippuria, a-vot kun on hyvää :p
 

Yhteistyössä