Mitä ruokaa tehdä pelkällä vedenkeittimellä?

  • Viestiketjun aloittaja kokit hoi!
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Kiitos lisäviesteistä! Talo jossa lomailemme on keittiötä lukuunottamatta mukavan hulppeassa kunnossa, joten todellakin menemme sinne kun kerrankin mahdollisuus on. Keittiöstä on vaan kaikki viety pois kun uusivat jääkaapit sun muut remontin aikana. Tokihan voidaan mennä ravintolaan muiden kiusaksi jos nälkä oikein pääsee yllättämään, mutta minusta tämä on mukava haaste. Pienimmille otan soseet mukaan.
 
"aloittaja"
Kun vaihtoehtoina on jäädä neljän lapsen kanssa kotiin kerrostaloneliöön tai lähteä lomailemaan ilmaiseksi kaksikerroksiseen taloon josta löytyy valmiina lapsille polkupyörät ja muut pihalelut, pesukoneen lisäksi kuivausrumpu, mikähän lie hierova höyrysuihku jota en osaa käyttää ja se haaveilemani kylpytynnyri, niin tuntuu vähän pahalta kun tuntemattomat ihmiset haukkuvat lomaa kelvottomaksi. Voin tietty laittaa tilinumeroni jos tahdotte avustaa köyhää saavuttamaan samanlaisen loman kuin mitä itse vietätte. Mut alkuperäinen ajatus oli vaan kysellä vinkkejä vedenkeittimen käyttöön koska olen keittänyt sillä vaan teevettä!
 
"vieras"
Ei kai kukaan lomaasi ole kelvottomaksi haukkunut! Ollaan vain todettu, ettei itse tehtäisi niin, kun ruoanlaittomahdollisuuksia eikä tuoreen tavaran säilytysmahdollisuuksia ei ole. Ei tässä mitään köyhiä tai varakkaita verrata.

Kauanko muuten aiotte lomailla?
 
no riippuu
Jos kattoo kalenteria tai edes ikkunasta ulos, niin äkkiä valkenee, että ulkolämpötila on jokseenkin jääkaapin kaltainen.
Just tuli kympin säätiedotus jossa huomisaamuna nollassa elinpakkasta yöllä.Eli hiukka kylmempi kuin jääkaappi...Riippuu tietty missä päin Suomea paikka sijaitsee.Täällä pk-seudulla oli tänään meillä melkein 10 astetta lämmintä.Ei sekään jääkaappi lämpötila.
 

Yhteistyössä