Mitä ruokaa teillä ei ikinä syödä?

  • Viestiketjun aloittaja uteliasuuno
  • Ensimmäinen viesti
ja
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkakeppi:
Meillä ei syödä simpukoita, rapuja, katkarapuja ja muita tollasii meren ällöjä. Mutta kalaa syödään senkin edestä.
mua ällöttää se, että ihmiset sanoo jotain ruokaa ällöksi, kun eivät pitä siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkakeppi:
Meillä ei syödä simpukoita, rapuja, katkarapuja ja muita tollasii meren ällöjä. Mutta kalaa syödään senkin edestä.
mua ällöttää se, että ihmiset sanoo jotain ruokaa ällöksi, kun eivät pitä siitä.
totta, ja vielà enemmànkin naurattaa kun suui osa niistà jotka kutsuvat ruokaa àllòksi, eivàt ole edes lajia maistaneet
 
Ainokki
Sisäelimiä, kesäkeittoa, valkoista kastiketta, pihvejä lähes ei koskaan, puuroja tai vellejä pääruoaksi... Verilettuja ei oo koskaan mieheni kanssa yhdessä syöty, kohta vois kyllä korjata asian!
 
Keittiönoita
Kotiin en osta tehotuotettua lihaa. Meillä luomulihaa syö jopa koira ja se syö lihaa noin puoli kiloa päivässä. Junnu valitettavasti joutuu syömään luoutontakin koulussa, mutta en ala napisemaan vastaankaan. Oikein hyvää ruokaa junnu koulussa saa.
 
Mä en koskaan valmista enkä syö mitään pihvejä, siis ihan niitä raadonkappalelihoja :x
Ja kaalista en laita mitään, koska mies pieree kaaliruuista kuin vanha koira :whistle:
Ja noita broilerinkoipia ei myöskään tässä huushollissa tavata, hyi helevetti, itku tulee katsellessa niitä jalkaluita :x :x
 
vieras
meillä ei syödä sikaa missään muodossa, verilettuja, maksaruokia, kaalilaatikkoa, kaalikeittoa, vispipuuroa, kesäkeittoa ym ym.
mies syö äyriäisiä, rapuja, naudan maksaa, kaaliruokia ym. mutta minä en niitä valmista/syö.
mutta ehdottomin ei on sianliha :X
 
Zoe-F
Meillä ei ole koskaan sisäelinruokia, eli mitään vatsalaukkuja tai maksaruokia tms.
Ei kesäkeittoa.
Eikä kaalilaatikoita, kääryleitä, keittoja, kukkakaalia kylläkin, ja raakaa kaalia.
Ei mitään äyriäisiä, simpukoita tms.
 

Yhteistyössä