mitä sammakoita sinä olet suustasi päästänyt?

Minun suuni on oikea sammakkotarha :ashamed: .

Pahin oli kun olin asiakastilaisuudessa ja eräälle ihmiselle kävi vahinko (ilmeisesti oli ripulilla ja kävi sitten hassusti) :/ . Ikävä kyllä siinä tilassa asiaa ei voinut olla huomaamatta vaikka yritimme tietysti kaikki olla kuin emme huomaisi mitään. Pari viikkoa myöhemmin näin saman ihmisen ja juttelimme serverin varmennuksista, hän kyseli multa neuvoja. Jotain ympäripyöreätä siinä sitten juteltiin ja varmennuksia koskien sitten totesin ihan yleisen lausahduksen asiasta: turha rypistellä kun on jo housuissa! Voi äiti kun olisin voinut vajota maan alle. Molemmat siinä sitten naamat punasina yritimme selvitä tilanteesta :ashamed: ...

Mun mielestä karaoke-esitysten kuuntelu on mitä suurinta kidutusta. Olimme hieman tylsässä tilaisuudessa ja enkö sitten kommentoinut tilannetta: tästä tunnelmasta ei enää puutu kuin karaoke. Ikävä kyllä vieressäni seisoi mieheni veljen avokki, joka toimii karaoke-emäntänä :ashamed: .

Noita vastaavia olisi vaikka kuinka paljon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:20 MUKSU1 kirjoitti:
me kateltiin kerran valokuvia meillä yhen kaveri-pariskunnan kanssa.se kuva oli otettu dbtl:stä. siinä kuvassa oli meidän yhteisiä tuttuja sekä yks muu muija,jota en tuntenut mut oli kumminkin hyökännyt siihen samaan kuvaan. noh,minäpä totesin sitten että joo,joku v.itun ämmä on ängennyt tohon samaan kuvaan!! sitten tämä mies (joka siis oli meillä katsomassa näitä kuvia tyttöystävänsä kanssa) totesi: tuohan on mun pikkusisko! !

hitsi et hävetti. :ashamed:

toivottavasti tost tekstist sai jotain selvää :headwall:
Tästä jutusta tulikin mieleen että olin tavaratalon aulassa töissä ja minulla oli uusia työkavereita. Pongasin väkijoukosta vanhan työkaverini ja tokaisin hänet nähtyäni työkavereilleni että olin ton kanssa joskus prismassa töissä ja tuo oli hiton laiska ja saamaton työntekijä. Mies tuli meitä kohden ja moikkasi työkaveriani...oli hänen miehensä :D (hävetti ihan sikana)

:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Susa:
Minun suuni on oikea sammakkotarha :ashamed: .

Pahin oli kun olin asiakastilaisuudessa ja eräälle ihmiselle kävi vahinko (ilmeisesti oli ripulilla ja kävi sitten hassusti) :/ . Ikävä kyllä siinä tilassa asiaa ei voinut olla huomaamatta vaikka yritimme tietysti kaikki olla kuin emme huomaisi mitään. Pari viikkoa myöhemmin näin saman ihmisen ja juttelimme serverin varmennuksista, hän kyseli multa neuvoja. Jotain ympäripyöreätä siinä sitten juteltiin ja varmennuksia koskien sitten totesin ihan yleisen lausahduksen asiasta: turha rypistellä kun on jo housuissa! Voi äiti kun olisin voinut vajota maan alle. Molemmat siinä sitten naamat punasina yritimme selvitä tilanteesta :ashamed: ...

Mun mielestä karaoke-esitysten kuuntelu on mitä suurinta kidutusta. Olimme hieman tylsässä tilaisuudessa ja enkö sitten kommentoinut tilannetta: tästä tunnelmasta ei enää puutu kuin karaoke. Ikävä kyllä vieressäni seisoi mieheni veljen avokki, joka toimii karaoke-emäntänä :ashamed: .

Noita vastaavia olisi vaikka kuinka paljon...
toi oli paha.. voin vaan kuvitella tilanteen. :LOL:
 
sisko just kertoi tänään et olivat koulusta tutustumassa johonkin vammaisten hoitokotiin tai vastaavaan. olivat keskellä ruokasalia ja siskon kaverilla oli jalka kipee. sisko oli tuumannut et "olisipa nyt pyörätuoli et saatais tää vammainen kuskattua ulos täältä". oli aavistuksen siskoa hävettänyt. ;)
 
Kiti
Minulla on kuuro kaveri, jota en ollut nähnyt pitkään aikaa. Tapasin sitten hänen äitinsä ja juttelimme ensin niitä näitä, jonka jälkeen minä kysyin; "Mitäs muuten Millalle KUULUU?" Äiti ei näyttänyt olevan kysymyksestäni juuri moksiskaan, mutta itseäni hävettää vielläkin.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Susa:
Minun suuni on oikea sammakkotarha :ashamed: .
Mun mielestä karaoke-esitysten kuuntelu on mitä suurinta kidutusta. Olimme hieman tylsässä tilaisuudessa ja enkö sitten kommentoinut tilannetta: tästä tunnelmasta ei enää puutu kuin karaoke. Ikävä kyllä vieressäni seisoi mieheni veljen avokki, joka toimii karaoke-emäntänä :ashamed: .

Noita vastaavia olisi vaikka kuinka paljon...
Mä oon baarissa töissä ja yleensä aina mun vuoron aikaan on karaoke. Aika paljon on niitä kiduttavia asiakkaita, mutta kyllä on monia uskomattoman hyviä laulajia. Eli ei kannata yleistää, että karaoke on aina kidutusta.
 

Yhteistyössä